Liten lista..

10 favoriter:
Färg:
Svart
Mat: Potatisgratäng och fläskfilé
Band: Har nog inget favoritband..
Film: Alla möjliga, ingen speciell favorit..
Bok: Ingen favorit här heller..
Sport: Hockey, Ridsport, men egentligen gillar jag nog all sport på ett eller annat sätt
Årstid: Sommar helt klart
Veckodag: Lördag eller fredag kväll.. :)
Glassmak: Choklad eller Ben & Jerries med kaksmet i..
Tid på dygnet: Förmiddag

9 för tillfället:
Humör:
Helt okej
Smak:
Kläder: Jeans och tröja..
Bakgrund: Bakgrunden på datorn är ett kort från Bulgarien
Nagellack: Inget alls
Tid: 13:13
Omgivning: Känns som att det är sladdar överallt..
Irritationsobjekt: TELIA.. Just nu är dom inte värda ett enda skit!


8 första:
Bästa vän:  Madde
Screen name: ?
Husdjur: Kaninen Stampe
Piercing: Tungan om inte öronen räknas
Förälskelse: Vet faktiskt inte, Putte hos dagmamman sa jag ju alltid att jag skulle gifta mig med. :P
Musik: Minns jag inte men det var säkert Spice Girls och Hanson eller nåt
Bil: Audi 80 CL.. min pärla var det!
Kyss: Minns jag inte..

7 senaste:
Cigarett
: Röker inte..
Mat: Vet inte om Melon räknas som mat direkt, men det åt jag precis iallafall
Dryck: Lite Juice
Biltur: Hem från affären när jag handlat igår
Kyss: Igår
Spelad låt: Lars Winnerbäck - Faller
TV-program: Tack Gode Gud!

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nix
Brutit mot lagen: Alla har väl någon gång kört för fort?!
Blivit arresterad: Nix
Badat naken: I badkaret ja.. :P
Varit med på TV: Japp
Kysst någon du inte känner: Ja, man kan ju lära känna sen.. :P

5 nej tack:
Kläder: Finns alltid nåt man aldrig skulle ta på sig..
Mat: Lever och Fisk
Musik: Lyssnar egentligen på det mesta, men hårdrock, rap och hiphop är inga favoriter direkt..
Dryck: Kaffe
Personlighetsdrag: Egoistisk och oärlig

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Kollade på TV
Du kan höra just nu: Musik
Du inte kan leva utan: Godis ;)
Du gör när du har tråkigt: Kollar TV..

3 personer:
Du kan berätta allt för: Sandra..
Du tycker om: Kompisarna, Familjen och Adam. ;)
Du inte gillar: Dumt att skriva här kanske..:)

2 val:
Kaffe eller te:
Te om jag måste välja nåt
Vår eller höst: Vår, helt klart

1 önskan: Fortsatt bra liv..

Kommentarer
Postat av: Johnnyviktoria

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback