Det enda som skulle bli gjort, det gjordes inte :P

Onsdag idag, vilket inte innebär så mycket mer än att det är mitt i veckan ungefär.
Vaknade ganska sent idag och satte mig senare här vi datorn för att kolla om det kommit in fler jobb att söka.
En jobbansökan visste jag ju redan att jag skulle skicka idag.. den enda som inte blev skickad skulle det senare visa sig. :P
Kollade runt lite och hittade jobb i Nässjö som fritidspedagog och även ett som elevassisten. Skickade iväg ansökan till det första och imorgon ska jag skicka till det som elevassistent också. Ska bara försöka få tag på tjommen som var enhetschef först för att ställa lite frågor. :)
Kikade vidare på vad det låg ute för lediga jobb och hittade som säljare. Säkert inget toppjobb, men jag är ju en envis person som älskar att prata i telefon, så varför inte :)
Ringde och frågade lite om det överhuvudtaget var nån idé att söka då jag inte har tidigare erfarenhet inom försäljning, men jodå.. Istället för att skicka ansökningar tyckte han att det var bättre jag kom dit på intervju. :)
Så imorgon klockan 10 ska jag dit. Skoj! Bara hoppas på att det ger nåt också. Det kan man ju aldrig vara säker på.
Men en intervju är alltid en bra början dock.

Så den där ansökan jag egentligen skulle skickat får vänta tills imon då jag har vart på intervjun, se hur det känns efter det.

Annars har det varit lugnt idag, inte gjort alls mycket egentligen mer än att formulera ihop ansökningarna och snacka med olika personer då förståss. Men det tar tid, mer tid än man tror. Har letat fram betyg och intyg att ta med imorgon också.Funderar på att göra lite mat nu, eller så väntar jag till senare och fixar lite pannkakor, alltid gott framåt kvällen. :)

Nu ska jag ta och läsa lite i "Lucy Sullivan" igen..
Ajöss!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Emelie das Bokmal!!!

Postat av: Anna

Lycka till på intervjun!

2007-08-15 @ 16:56:07
URL: http://anna1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback