Framtidens spänning..

Fredag och full fart mot helgen. Härligt!
Inget speciellt planerat för kvällen, blir förmodligen lugnt. Egentligen en ganska lugn helg överhuvudtaget tror jag, imorgon är det inte heller något bestämt. Inte mer än att jag ska se beachvolleyn på vätterstranden, bara hoppas på uppehåll också. Lite roligare då!

Söndagen blir det nog en tripp ner till Värnamo. Hälsa på hästarna lite och om jag inte tror helt fel så lär väl Adam och brossan köra lite cross också. Får helt enkelt se vad det blir.

Var ju på intervju igår, vilket faktiskt gick väldigt bra. Han frågade lite om vad jag gjort innan och varför jag trodde jag passade på jobbet och sådär. Frågade när jag kunde börja och det var ju såklart när som helst.
Efter en stund frågade han om jag var intresserad av jobbet och om jag isåfall kunde börja på måndag.
Blev jag paff eller? Mjo, det kan man nog påstå!
Men jaja, nu börjar jag där på måndag iallafall. Med utbildning på kvällen.. Sen sätter jag igång med jobbet på tisdag. Heltidsjobb mellan 8-17. Får se hur det går, en helt ny yrkeskategori för mig iallafall.
Spännande faktiskt, envis som jag är så tror jag nog det kommer passa mig. :)

Nähepp, dags att ordna lite annat nu.
Tjipp och hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback