2007

En dag kvar på 2007 sen är det nytt år igen.. Nytt år - nya möjligheter.
Kör en liten lista här som jag såg på
Carros blogg.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? En hel del ja.. Jobbade på Industri, tog examen från en KY-utbildning, var med med egen uppfödning på 3-års testet och en hel massa mer
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har aldrig haft några nyårslöften och hade inte något i år heller
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp, några stycken faktiskt
4. Dog någon som stod dig nära? Ingen nära anhörig, men människor jag kände ja..
5. Vilka länder besökte du? Det var inte många, höll mig hemma i Sverige hela året
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Finns säkert en del, men nu känns allt bra
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Oj, svårt.. Säkert massor av datum som jag borde minnas och även minns.. Men inget sådär jättespeciellt som dyker upp just nu.
8. Vad var din största framgång 2007? Examen från en utbildning som verkligen passade mig. Nya jobb med nya erfarenheter.
9. Största misstaget? Oj, det minns jag inte.. ;)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, handleden pajade ju igen.. :(
11. Bästa köpet? Kanske kameran, fast har inte använt den så mycket än ju..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Räknat över hela året så lär det vara bilen..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att bara få vara lycklig gör mig glad.. Men även jobbet på Ölmstad som börjar 1 januari gör mig glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? You and Me - Plain with T´s
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Säkert gladare.. :) 
16. Vad önskar du att du gjort mer? Kanske rest..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet jag inte, funderat på allt möjligt.. Allt ordnar sig till slut ändå.
18. Hur tillbringade du julen? Julafton med familjen i Åminne och juldagen kom även Adam ner..
19. Blev du kär i år? Mer kär iallafall, men Adam fanns ju faktiskt i hjärtat förra året också ;)
20. Hur många one night stands? Inte ett enda, jag har ju Adam
21. Favoritprogram på TV? Bonde söker fru.. Haha
22. Bästa boken du läste i år? Minns inte vad jag läst för böcker.. Men bästa bok jag gjort vet jag däremot. ;) Min ponnybok
23. Största musikaliska upptäckten? Plain with T´s
24. Något du önskade dig och fick? Kamera och massa annat..
25. Något du önskade dig men inte fick? -
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Familjen var här och firade mig..
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En hel drös med pengar..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Som min egen..
29. Vad fick dig att må bra? Allt i en salig blandning
30. Vilken kändis var/är du mest sugen på? Det där har jag ingen aning om.. inte så sugen på nån kändis
31. Vem saknade du? Även om det var ett tag sen hon försvann så har jag  saknat mormor en del..
32. De bästa nya människorna du träffade? Säkert en hel del.. Adams familj kanske

Kommentarer
Postat av: Daniel

5. Vilka länder besökte du? Det var inte många, höll mig hemma i Sverige hela året

Var inte du i Tyskland? Eller var det 2006?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback