3 timmars fritid..

Ja, det är precis vad det varit de senaste dagarna. Skulle ju bara varit i "Borås" igår. Men nu blev det resten av veckan. Känns inte skoj att gå upp kl. 04.45 på morgonen och sen komma hem 17.45. Dock funkar det, tack vare Pontus och Terese. Under tiden vi jobbar snackar vi om allt och inget och har verkligen skoj. Skönt att det är så härliga människor och ett okej jobb. :)

Fick ett samtal idag jag blev mycket glad över, nu är det bara fortsätta hoppas. Tack Ida, för det fina lycka till jag fick sist, det hjälpte nog. Nu återstår en sak som jag också ska komma över. Hoppas hoppas!

Nähä, dags att fixa det sista innan sovdax..

Gonatt och sov så gott allihop därute i det avlånga landet (övriga också förresten)

Kommentarer
Postat av: Anna

vad är de för hemligheter du pysslar med :)

Postat av: Peter

Hello,

Logistikprogrammet heter utbildningen jag läste. Tyckte den var rätt bra och det är tack vare den jag jobbar med transportplanering och så som jag gör idag :-)

Hmm, vad gör en Ridskolepedagog? Låter som man är mot ridlärar hållet? :-) Finns det mycket jobb här i krokarna när det gäller just det yrket?

/Peter

2007-12-14 @ 10:41:35
URL: http://peternordin.blogg.se
Postat av: Spaningscentralen Borås

Pettersson lämnar men Gritzel värvas.

(Hemligt tips)

2007-12-14 @ 15:15:10
Postat av: Hallvardnatalia

Wonderful site. Please continue this great public service.

2010-04-15 @ 12:59:32
URL: http://hallvardnatalia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback