Äntligen!

Nu var det längesen jag plitade ner några rader här. Har varit ledig en hel del sista dagarna och då brukar det ju vara en hel del saker som ska göras också..

Julafton firades i Åminne med familjen, precis lagom mysigt med bra julklappar som jag är riktigt nöjd med. :) Adam kom ner på juldagen och så hade vi lite mysigt med familjen bara. Blev ingen utgång på juldagen heller, inte mycket folk som jag visste som skulle ut.. Ovanligt, men så var det. Skönt att vara hemma också, ibland kan det vara nästan lika bra som att gå ut.

Har vart ledig i mellandagarna nu också så har hunnit med att fixa med lite allt möjligt.. Igår var det hockey mot DIF och matchen slutade inget vidare om man ser från min synvinkel. Efter hockeyn var Sandra, Peter, Marcus & Ellinor här så vi käkade lite tacos och sådär. Trevligt att sitta och prata lite.

Idag har vi varit på lite släkträff i Bankeryd, på Adam´s mammas sida. Åt god mat och sen kom tomten dit en sväng också.. ;) Kom precis hem nu och nu ska det bli en riktigt slö kväll här i soffan. Tänkte åka ner till Värnamo en sväng imorgon eftersom mammas kusin skulle komma dit. Men hoppar nog över det och stannar hemma istället. Ska ändå släppa in hästarna på eftermiddagen så lika bra att inte åka ner då, blir ändå lite smått stressigt. Ska leta fram en kartong på vinden med skolgrejer från utbildningen.
Kan ni gissa varför? :)
Nu äntligen ska jag börja jobba med det jag velat sen jag var liten.. Jippi!
Fr.o.m. 1 januari är jag anställd på Ölmstad Ridskola som fritidsledare. Ska göra lite blandade saker, mest vara fritidsledare men även ha lektioner på torsdagar. Ser verkligen framemot detta och det ska bli en kanonutmaning.
Som ett extra plus i kanten ska det blir riktigt skönt att slippa manpower också, har ju varit noll koll där typ.. Men nu ska det bli kanon detta.. :D

Ska ta och kika lite på JVM på tv´n nu.. Småkronorna spelar mot Kanada och ligger under med 1 mål, men en period kvar.. så allt kan hända.
Ha en kanonhelg nu allihop för det tänker jag ha..

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis till jobbet! Jag antar att det var det jag önskade lycka till för ett tag sen =) Ölmstad, vart ligger det? Blir det en bit att åka nu då? fy vad roligt! nu ska jag börja ta tag i mitt jobb! Kram Ida

Postat av: Anna

Grattis till jobbet! De trodde du väl inte att du skulle få användning av skolböckerna igen?!
Lycka till! kram kram

2007-12-30 @ 13:31:05
URL: http://annab1984.blogg.se
Postat av: Peter

Hej.

Grattis till jobbet!! Fasen va skoj :-)

Jodå, julen har varit kanon. Många bra och roliga klappar :-) Roligt att träffa familjen också! + alla gamla polare som man inte har så mycket kontakt med annars?

Hur har din jul varit då? Vad har du fått för skoj? Blev nyfiken på vem "Adam" va :-) Är det killen? Skoj att läsa din blogg ju så nu får du fortsätta uppdatera den :-)

Gott nytt år!

Kram

2007-12-30 @ 16:46:31
URL: http://peternordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback