En tur iväg.

Hann knappt somna imorse innan det var dags att vakna igen. Veterinären ringde att han kunde komma och vaccinera Lovvan idag, så jag fick bege mig till stallet istället.

Tänkte jag skulle åka iväg en sväng nu, först till Tobakshörnan för att hämta ut mitt paket från Ellos. Sen blir det nog en runda till Ica Maxi, ska handla lite och passa på att köpa julklappspapper så jag kan slå in några julklappar idag. Känner mig duktig med det där, märks att jag har haft tid till att tänka ut lite mer klappar i år jämfört med tidigare år. Är färdig med mamma och pappas, syrrans, brossans och sen är jag nästan klar med Adams också. ;)

Ska byta om nu och fara iväg för att se om kläderna jag beställt är något att ha.
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Teodorjessica

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback