Forserum idag, borås imorgon..

Japp, Björn ringde och väckte mig idag på morgonen. Fick åka ut till Forserum och jobba. På FSG, Forserum Safety Glass. Ett helt okej jobb, jag och en tjej till som fixade där. Skulle egentligen varit där t.o.m torsdag men det ändrades.. Tydligen var uppdraget redan klart.
Istället ringde Henke i eftermiddags, frågade om jag och Terese kan åka till Borås imorgon och jobba. Såklart med milersättning och sådär. Uppdrag på enbart en dag, men det kan ju va skoj att komma iväg lite kanske.

Så imorgon blir det riktigt tidig uppstigning, ska vara där kl.07.00 och det ligger mellan borås och göteborg.. Så det lär väl ta en stund att köra också. Skönt att jobba dag iallafall, hellre åka ett par mil i bilen och sedan vara hemma innan 22 på kvällen. :)

Dags att fixa med annat nu. Ajöss!

Kommentarer
Postat av: Anna

så du har varit i Borås? eller nånstans mellan gbg och Borås...trevligt att komma ut lite :)

Postat av: Peter

Hello,

Vad jobbar du med för skoj tro?

Blev nyfiken då jag läste om din LIA i något tidigare blogg inlägg :-)

Har ju själv läst en KY utbildning här i Jönköping.

Måste va kul att komma till olika städer och jobba och så?

/Peter

2007-12-13 @ 16:43:47
URL: http://peternordin.blogg.se
Postat av: Nilstanja

Very nice site!

2009-02-20 @ 10:56:09
URL: http://nilstanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback