Full fart..

Då var det början på kvällen och jag har faktiskt hunnit med en hel del idag..
Började med att köra A. till jobbet som sagt va, sen blev det en runda till stallet för vaccination av Lovvan. Hem och fixade mig sen hämtade jag varorna från Ellos och åkte iväg och handlade. Det var jag och pensionärerna som fick trängas på Maxi. ;) Köpte lite julpapper och lite annat smått & gott så sen blev det hemfärd igen.

Fixade och donade lite här, slog in julklapparna och sen fick jag för mig att baka lussekatter. Mycket gott! :)
Dom ringde från jobbet innan också och tänkte höra om jag kunde jobba, men det ska jag ju inte enligt läkaren så det blev inte nåt jobb denna veckan. Äter tabletterna sista dagen på måndag, så på tisdag ska jag köra igång igen. Äntligen, pengarna behövs.

Fick samtalet igår också som jag hoppats på. Härligt! Nu får jag bara fortsätta hoppas och se hur det går. Wish me luck!

Adam är på julbord med jobbet idag och jag sitter mest här och väntar på att bonden ska börja.. En riktigt lugn kväll, en såndär kväll då man nästan tröttar ut sig själv. Får se om jag ska hämta hem honom sen inatt iallafall, annars går jag nog och lägger mig tidigt ikväll. Ladda inför morgondagen. ;)

Kommentarer
Postat av: Runarjenny

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback