Idag var det ingen vanlig dag..

för idag var det Emelie´s födelsedag..  Vaknade faktiskt av ett sms från Danne idag, innehållandes ungefär den texten. :)
Har varit en kanondag idag verkligen, fått en massa grattis från alla möjliga människor. Jag förstår inte hur alla kan komma ihåg att det är idag jag fyller, jag är jättedålig på att komma ihåg när alla mina kompisar fyller.

Familjen var här idag och firade mig lite, åt god smörgåstårta och sen tårtan jag bakade igår efter det. Gott!
Fick riktigt fina paket.

  • Underställ
  • Varmfodrade gummistövlar med stålhätta, perfekta i stallet.
  • Biljetter till lördagsföreställningen på Göteborg Horseshow.
  • Blommor.
  • Hv-glas och Hv-handduk

Imorgon är det dagen före och det blir nog mest julmys och såntdär härligt. Ska slå in dom sista klapparna och åka upp till A6 och kolla om där finns någon bra kamera att handla också. ;)

Ha en fortsatt bra kväll/natt, för det tänker jag ha.


Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis på födelsedagen!! (en dag i efterskott)
Hoppas att allt är bra! och en god jul!
kram johanna

Postat av: Peter

Hello..

Grattis får man ju säga i efterskott då ;-)

Och god jul och gott nytt år :-)

Annars får vi hoppas allt är fint?!?

Jag är hemma hos mina föräldrar i Vänersborg över jul och nyår. Skönt och skoj att träffa familjen och alla gamla polare.

Har du msn förresten? Hade varit skoj att "prata" med dig där nån gång? :-) Du kan ju lägga till mig annars om du vill. [email protected]

/Peter

2007-12-23 @ 23:40:41
URL: http://peternordin.blogg.se
Postat av: Peter

Hello.

Hur är det?

Nu får du allt skriva lite på din blogg :-)

Haft en bra jul och vad ska du göra på nyår? :-)

/Peter

2007-12-28 @ 16:19:21
URL: http://peternordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback