Jahapp..

Jaha, hann inte mer än posta inlägget och sen kikade jag in på HV´s sida..
Nu är han klar för SSK. :(
Schysst av HV ändå att låta honom bryta kontraktet. Jag kommer dock inte alls gilla att se Pettersson i SSK. Men det får ju gå och jag önskar honom trots allt lycka till. Det är han värd!

Varför ska jag alltid säga så mycket saker när jag tror något.
För några matcher sen sa jag till Adam att Stefan nog snart lämnar.. Då sa jag dock att han säkert skulle börja i DIF eller nåt. Men nu lämnar han alltså för SSK. Igår sa jag att det kändes som att HV skulle få en svår match, med en trolig förlust och hur blev det, jodå förlust i sudden.
Jag ska sluta tänka så mycket.

Kommentarer
Postat av: Daniel

INGEN FÖRLUST! han har varit värdelös. jag sörjer inte det minsta...

Postat av: Daniel

Sämst i laget tsm med JJ säger en del om hans utveckling!

2007-12-07 @ 11:34:19
URL: http://danyf.blogg.se
Postat av: Daniel

Nej men en spelare med Stefans kompetens ska kunna spela med vilka spelare som i HV och ändå göra ett bra jobb. Sätt Davidsson, Hrdina eller Voutilainen i fjärde och de skulle brilljera även där. Så att skylla på omgivningen är bara löjligt, klarar man inte prestera på topp oavsett medspelare så här man heller inte hemma i Sveriges förnärvarnade bästa hockeylag.

VEM FAN ÄR STEFAN PETTERSSON? För vi har TEDENBY!

2007-12-09 @ 18:40:01
URL: http://danyf.blogg.se
Postat av: Daniel

Jag tycker det är jävligt dålig stil att lämna på detta sättet. Har man kontrakt så får man se till att fullfölja detsamma. Han sjönk rejält i mina ögon. Hata? Vem har sagt nåt om att hata? Du om någon borde veta vad jag tycker/tyckt om Pettersson...

Varför brådska? HV har fram till den sista januari på sig att hitta en ersättare. Fram tills dess duger Tedenby mer än väl. Vilken SPEED och vilken skridsko åkning han visade upp igår. Han var en av de bästa igår, utan minst tvivel. Kändes som att hans spelstil lyckades lyfta upp fjärde linen, för både Kauppila (som visserligen spelat bra det senaste) och JJ höjde sig. Klart bästa linen igår så länge de fick spela.

Personligen vet jag inte om jag tycker HV behöver värva någon ersättare, men som Andreas sa så lär HV ju HV ha råd med relativt dyr kille, för Pettersson lyfte säkert kring 200.000 kr. Jag tycker de kan plocka hem H.Eriksson och låt han lira, för det vi fått se av han har varit mkt bra och någon gång måste det ju börja så varför inte nu?

2007-12-09 @ 19:19:26
URL: http://danyf.blogg.se
Postat av: Richardtine

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2009-03-13 @ 12:15:41
URL: http://richardtine.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback