Tårtbak och pyssel

Har precis satt in en chokladtårta i ugnen. Tänkte jag skulle bjuda på det imorgon när mamma och dom andra kommer hit och firar mig. :)

Inte många dagar kvar till jul nu och för en gångs skull var jag färdig med klapparna tidigt. Perfekt!
Fixade lite julmusik idag så jag har kommit i lite julstämning iallafall. Fått en massa fina julkort, tack allihop. :)
Blev väldigt förvånad när jag öppnade ett av dom idag. Ett kanonfint julkort med ett riktigt kort i också, från Johan i stall Rasjö. Vad snäll han är. :)

Garderoben där vi har julklapparna är riktigt full nu och igår lades det dit ännu ett paket till mig. Från Secret Santa, spännande! Ett fint rim på det också, kanske någon som kan lista ut vad det är?
 


Ska fortsätta med tårtan nu. Ha en bra kväll allihop

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis på födelsedagen! Hoppas dagen blir kanon bra =) Kram Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback