Klockorna slår..

Då var det söndag igen, helgen har gått precis lika fort som vanligt. Det liksom bara rullar på, dagarna kommer och går..
Snöar lite ute nu och snö är det sista jag vill ha. Nu vill jag ha vår, snart är det ju mars och sen borde väl våren komma ganska snart iallfall. :)

>>>>

Inte skrivit här sen i torsdags så får väl börja återberätta från i fredags då.
Hade ju gjort en fin liten lista här på vad jag skulle göra och kan man tänka sig.. nästan allt blev gjort.
Kors i taket! :P

Började med att åka upp till Riddersberg på förmiddagen och hjälpte Sandra fixa med hennes pålle.
Hon är så fin så lilla Saga.. eller ja, så hemskt liten är hon inte. :)
Sen bar det av hemåt och fixade lite här för att sen åka ner till Rosen och handla lite..

Hade tänkt se om jag kunde hitta lite kläder och det gjorde jag det också. :D
Blev ett vitt linne, en svart piké och en annan vit kortärmad topp..
Kan kanske slänga upp nån bild senare..

192902-10


Sen var jag lite duktig och plockade undan lite här hemma.. Det behövs alltid!

Klockan rullade på och framåt kvällen sen blev det pizza och "Så ska det låta".
Kikade lite på Lets Dance också.. Haha, Lasse fick vara kvar denna veckan också. Det är ju ganska otroligt egentligen.. Men så är det.
Kikade på lite annat också, däribland "Hjälp!"

Fredagen kan väl sammanfattas som en helt okej dag/kväll. :)

>>>>

Lördag igår då.. Åkte till Värnamo på förmiddagen.
Ellinor och Isabelle var i Åminne, så passade på att busa lite med dom också.
Började med att jag fick hjälpa "Bella" att plocka upp alla pärlor hon "råkat" hälla ut över hela köksgolvet :P

Fick lite mat där också.. Alltid skönt att komma hem och få lite mat i magen. :)
Var inne på "björmacken" och tvättade bilen också. Nu är den lite renare och finare igen iallfall. Det var ju välbehövligt om man säger så. Svarta räzern är svart igen :)

Sen på eftermiddagen var det dags för hockey. HV-VF.
Det var den värsta match jag sett från HV´s sida.. Inget krigande och kämpande alls på isen :(
Mål efter mål trillade in bakom först Ersberg och sedan även Kapanen.
2 mål var allt HV klarade av.. Dom gjordes av Hjalle o Ward..
Inte många spelare som får godkänt av mig för den matchen, desto fler som får mycket mycket underkänt..
Kan däremot ge ett extra litet plus till Falken som faktiskt stod upp och krigade.
Även Ward kan få ett plus... han krigade också en del..
Säkert nån mer, men jag är bara så trött på HV´s urusla insats så lite svårt att få fram pärlorna ur ett helt hav av dåliga spelare..

Matchen tog ju slut sen iallfall. För första gången var jag på väg ner från A-stå redan när slutsignalen gick.
Har aldrig hänt innan.. men jag var så trött på insatsen så fanns ingen större mening med att stå kvar och applådera åt spelarna precis.

Framåt kvällen sen var det dags för lite melodifestival..
Ingen höjdare direkt, men nån bra låt fanns det ju med iallfall.. Uggla gillade jag, men där blev det ju bara andra chansen :P

>>>>

Lite cider och absolut på det.. sen bar det iväg till Harrys.
Ett Harrys packat med folk både utanför och inne.. Men vakten var schysst iallfall.
Fick ta med Anna in på mitt VIP-kort.. snällt!

Träffade på mycket folk man kände igen därinne. Faktiskt en riktigt lyckad kväll där.
Sa hejdå till folket och sen fick Anna agera chaufför till oss andra.
Riktigt trött sen och somnade gott.. 

>>>>

Inte gjort nåt alls än idag.. tagit det lugnt och slappat. Precis som man ska göra på en söndag.
Härligt! Ska iväg till Danne sen och jag tror minsann det ska bli nåt gott med kyckling. :D
Sen kanske det blir en runda ner till Sandras jobb och tar en liten fika där framåt kvällen.
Får se vilka som är villiga att följa med...

Ja, det var den helgen det.. har gått riktigt fort. Men jag har ju tur, ingen skola förrns på onsdag. Wiho!
Däremot ska Jag, Anna och Sandra dit imorgon och fixa lite uppgifter.. Men det blir nog bra det.
Ska börja lite mer med examensarbetet denna veckan också. Fast det har jag ju sagt några dagar nu, men nu måste jag verkligen!

Nu ska jag ta och fixa lite annat..

Kommentarer
Postat av: Carro

Du skulle sett hur det snöade i Nässjö idag. Snöflingorna var stora som botten på en mugg och det var massor av dom. Det var bara för mycket snö helt enkelt. Jag vill också ha vår!

Postat av: Daniel

Märkesflatan Emelie Larsson :P

2007-02-26 @ 11:25:43
URL: http://danyf.blogg.se
Postat av: Anna

vi hade riktigt...kul i helgen. Hoppas veckan blir lika trevlig!

2007-02-26 @ 15:11:47
URL: http://annab1984.blogg.se
Postat av: Emelie

Daniel: Haha, det är jag inte alls det.. :P

Anna: Ja, det var kanonskoj.. Ser framemot en bra vecka nu, och vi jobbade ju faktiskt ganska så bra idag.. Wiho!

2007-02-26 @ 16:21:33
URL: http://emsenskriver.blogg.se
Postat av: Emelie

Carro: Ja, här har det kommit ännu mer snö inatt också.. *suck* Men nu är det ju plusgrader iallfall..

2007-02-26 @ 17:10:11
URL: http://emsenskriver.blogg.se
Postat av: Erlenduna

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2009-09-24 @ 07:48:20
URL: http://erlenduna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback