Om tiden vill ifatt..

Tisdag eftermiddag och jag sitter här och är ganska seg.
Var ute i Vrigstad hos Malena igår. Riktigt skoj var det! :)
Vi åkte iväg till Sävsjö en sväng och kikade på lite lektioner också. Det var verkligen det värsta jag sett..
Stackars små barnen skulle bl.a. fixa att göra ett galoppombyte själva.. Helt sjukt!

Senare framåt kvällen fixade vi lite tacos och satt och snackade lite. Gott var det och skoj hade vi. :)
Tror inte vi är riktigt kloka ibland alltså (men det är nog ingen nyhet heller). Men huvudsaken är väl trots allt att man har roligt och det kan man ju verkligen säga att vi har. :)

Kikade på lite film sen där också, Everybody doing IT! Åt lite chokladpudding och godis och blev allmänt sega, så lite efter 2 nån gång så åkte vi hemåt igen efter en rolig kväll hos Malena. :)

Tänkte jag skulle fixa lite skolarbete här snart faktiskt, det kan ju behövas om man säger så! :P
Sen är det dags för hockey ikväll. Är inte riktigt sugen på det egentligen, men det lär jag väl alldeles säkert bli senare.. Tippade ju igår på vilka som skulle göra målen, en av dom jag trodde var ju Jämtin. Men han har visst fått en puck på foten och spelar inte idag. Så där var det tipset kört.
Chansar på att Åkerman sätter den pucken då istället :)

Dags att fixa annat nu.
Hejsvejs!

Det snöar massa här förresten, jag vill ju inte ha mer snö.. *suck*
Vill ha vår, vår och mer vår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback