Sen kväll..

Sen onsdagskväll igen och klockan börjar närma sig natt.. Snart är det torsdag, men först en repris av idag..

>>>>

Skola idag vilket skulle inneburit foderlektion och sen ridning för Åsa. Men så blev det ju såklart inte.. :P
Istället blev det stalltjänst och sen bedömning av 3:orna när dom skulle rida ett caprilliprogram.
Duktiga var dom och bedömingen gick helt okej. :)

>>>>

Fortsatte på eftermiddagen med Ekonomi och föreläsning av skatteverket. Det var faktiskt riktigt intressant och vi försökte komma fram till små kryphål hur man skulle komma undan med en del saker, och lite små grejer fanns det ju faktiskt.. Haha! :P

>>>>

Var väl hemma igen framåt 16 ungefär och då var det dags för att fixa lite här.
Sen bar det iväg för att tanka "svarta räzern" lite och sen iväg till Ica för att handla lite.
Det behövdes!

>>>>

Sen kom Adam hit och han hade med sig ett såntdär smörgåsjärn.. :)
Precis när vi skulle fixa varma mackor så ringde mamma.. Så under tiden jag snackade med henne så fixade Adam mackorna.. Snällt snällt!
Gott var det och sen blev det självklart lite godis efter..

>>>>

Lyssnade lite på hockeyn sen. Men det gick ju inte nåt vidare för HV så somnade nån gång i andra perioden och vaknade sen i 3:e av att SAIK gjort 3-0 målet.. *suck*
Halvsov lite sen även efter det och sen vandrade ju klockan iväg..

>>>>

Meningen var väl egentligen att jag skulle somnat för längesen.. men jag blev sittandes här och skulle ju skriva lite. Men.. självklart försvann allt när jag var klar. :(
Så bara att skriva om :P
Sitter och snackar med Robban lite på MSN också, så tiden går ju.. Han hade minsann lite grejer att berätta, hehe det ska kollas upp imon det. :P
En del människor verkar ju vara helt puckade i huvvet, ja inte Robban alltså. :)

>>>>

Imorgon är det dags för skola igen. Stalltjänst på morgonen och sen äntligen lite ridning för Åsa. Skoj!
Eftermiddagen ska ägnas åt foder.. Lite typiskt eftersom jag gjorde klart sista foderuppgiften igår eller när det var.. Men så var det ju en ny som vi fått som ska göras till nästa vecka. :P
Ja, aldrig blir man visst klar.. Haha. Men det ska nog gå bra det också :)

Slutar vi lite tidigare så blir det kanske en liten tripp upp till A6 imorgon för inhandlande av nya skor.
Vet ungefär vilka jag ska ha, så hoppas på att hitta dom där bara.. :)

>>>>

Klockan börjar visst bli väldigt mycket här nu. Dags att tänka på morgondagen snart.
Men jag är ju trots allt ledig på fredag igen. Ibland är det skönt att plugga. :P

>>>>

Fredagen är jag förövrigt lite förvirrad över..
Hade tänkt gå till O´learys innan hockeyn där.. Men nu handlar ju inte den matchen om ett enda skit egentligen mer än att vässa formen såhär sista matchen inför slutspelet.
Så jag funderar på att ta det lugnt och kika på TV istället, precis som en vanlig fredag.
Visst låter det konstigt att jag funderar på att skita i hockeyn..?
Men men, än har jag ju tid på mig att ändra mig.. Man vet aldrig vad som händer..

>>>>

Annars känns det som ganska fullt upp i helgen, åtminstone på dagarna..
På lördag ska jag ner till Bratteborg och där ska Lovvan löshoppas för Lasse Berglund.
Ska bli skoj att se henne igen och se om hon växt nåt och kanske fått lite muskler också. :)

Sen på kvällen funderade jag på att eventuellt ha fest, men sen ändrade jag mig igen..
Men nu har jag nog ändrat mig igen, så det blir nog fest här iallfall.. Återstår att se! ;)

>>>>

Söndag så ska jag eventuellt ner till Värnamo en runda och kolla när Johanna ska provarida Emmas lilla Camaro igen. Skojigt!

Det var helgen det, då var den lite planerad också trots att det "bara" är torsdag imon.. :P
Men nu är det nog dags att bege mig mot sängen och krypa ner under täcket trots allt..

>>>>

Natti natt!

För dig      - Lars Winnerbäck
Jag har sett varenda vrå av sveriges land
Jag har härjat runt i loger och på Grand
Jag har letat efter ro för min skakande hand
efter dig, efter dig, efter dig

Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart
för mig, för mig, för mig

När hösten kommer och tiden gått för fort
När allt känns på rutin och redan gjort
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort
för dig, för dig, för dig

Jag är hög nu sen den dagen när du kom
Ja, jag är hög nu och kan inte somna om
Jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång
med dig, med dig, med dig

Det sägs att kärlek lovar stort men håller tunt
Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt.
Det är väl sagt av nån stackare som aldrig ramlar runt
med dig, med dig, med dig

Jag har vandrat som en vilsen stenstaty
Jag har vart på rymmen utan att ha nånstans att fly
Det här är slutet på resan och början på en ny
med dig, med dig, med dig.


Kommentarer
Postat av: Anna

De var värst vad du planerat mkt till helgen.
Hur ska du hinna med allt?

Postat av: Anna

De var värst vad du planerat mkt till helgen.
Hur ska du hinna med allt?

2007-03-01 @ 18:30:06
URL: http://annab1984.blogg.se
Postat av: Carro

Du kan ju inte skippa hockeyn juu..

2007-03-01 @ 19:43:41
URL: http://carroheterjag.blogg.se
Postat av: Emelie

Hm, på nåt sätt ska jag nog hinna med det också. :)
Inte så mycket egentligen, ska ju frstn ha träning på lördag förmiddag också. Det blir värre att hinna med det. :P

2007-03-01 @ 21:36:05
URL: http://emsenskriver.blogg.se
Postat av: Emelie

Carro:
Jo, jag hoppar nog över hockeyn idag trots allt. Men jag funderar fortfarande på det, så vem vet.. jag kanske dyker upp i Kinnarps i sista sekunden. :)

2007-03-02 @ 14:29:32
URL: http://emsenskriver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback