Sen tisdagskväll..

Tisdagkväll redan och klockan börjar snart bli alldeles för mycket för att sitta här. Men nån liten rad ska jag nog få ihop innan jag ska sova iallfall.

Hart vart en bra dag idag.. Började med att fixa tvätten från igår, vek ihop och fixade in i garderoben.
Så nu är nästan allt tvättat, skönt!
Sen satte jag mig här vid dumburken för att göra lite skolarbete... Brukar ju inte bli så hemskt mycket gjort när jag väl sätter mig här. Men.. idag så!

Gjorde klart alla lektionerna.. d.v.s.7 stycken. Trodde aldrig att det skulle gå så snabbt. Men när man väl sätter sig med det och bestämmer sig för att göra det så går det undan.. :)
Kollade lite på integrationsuppgiften sen också.. hittade ganska mycket om det.
Känns skönt med skolarbetet nu igen, "bara" examensarbetet att göra också. *pust*
Men det är ju några veckor kvar innan det ska vara klart.. men snart kommer Ulla hem igen. :P

Annars har det varit ganska lugnt idag, vart hos Adam en sväng och kollat lite TV och sådär.. :)

Imorgon blir det hästen i samhället på morgonen och därefter lite ridning för Åsa. Skoj!
Sen är det föreläsning från skatteverket på eftermiddagen.. Får väl se hur intressant det blir!

Imorgon spelar HV match igen. Denna gången borta mot SAIK. Hoppas på en vinst till nu och en bra resa mot slutspelet..  "Magnus Wernblom skrinnar över isen, ful och dum och långsam är han med. Alla skrattar Wernblom upp i fejset, stackars Wernblom borde bytas ut" :P

Har inte hört något från Johan heller om Lovvan.. Men det går nog bra fortfarande antar jag.
Ska iallfall åka ner på lördag och hälsa på henne lite. :)
Nästan så jag börjar sakna henne nu, fast måste erkänna att det är riktigt skönt utan häst.
Man glömmer nästan bort hur mycket tid det egentligen tar när man är där i stallet varje dag..
Det är riktigt skönt att slippa ut i kylan bara för att åka till stallet och mocka. Men sen när hon kommer hem kan jag ju rida på henne också, blir väl roligare då antar jag.

Dags för mig att krypa ner under täcket nu snart.
Natti natt!

Mina ögonlock är tunga, snart drömmer jag om dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

"...vart hos Adam en sväng och kollat lite TV och sådär.. :)" Men kan hur lätt som helst räkna ut vad "sådär" i detta sammanhanget betyder :D. Lilla lilla KT ;)

2007-02-28 @ 07:08:21
Postat av: Emelie

Ja,det betyder att jag faktiskt för att vara exakt, kollade på pokerfejs, vilade lite och det sista jag gjorde var att prata med Emma på msn.. sådeså :P

Postat av: Iamblogger

Great site

2010-02-02 @ 13:48:11
URL: http://iamblogger.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback