Som en seger..

Sitter här och segar..
Idag var det dags för skola igen, var ett tag sedan vi var där nu.
Faktiskt skoj där. Började med 1 timmes snack om hur vi ska ordna en tävling för några från gymnasiet..
Sen var det dags för ridning. :)
Jag och Malena skuttade runt lite, gick faktiskt riktigt bra. Chatall är en kanonhäst verkligen.

Eftermiddagen ägnade vi åt att lyssna på föreläsning från Swedbank om eget företagande..
Faktiskt intressant och det visade sig att vi iallfall gjort helt rätt när vi gjort våra affärsplaner m.m. Skönt!

Igår var det ju hockey. Mitt tips på 3-1 gick däremot inte hem.
Matchen slutade 5-5, men det kändes som en seger. FBK hade ledningen med 5-2, men HV ryckte upp sig och gjorde mål efter mål, medans FBK tappade tempot dom hade haft tidigare i matchen.
Skönt att HV kunde ta igen ett sånt underläge, bra inför slutspelet.

Ikväll lär det bli lugnt, skola imorgon igen.
Då är det lektionsridning igen, med cavaletti på schemat. Hoppas jag slipper hålla den lektionen.
Imorgon kväll blir det O´learys och kika på hockeyn. En match som HV nästan måste vinna om dom ska lyckas kunna vinna serien sen. :)

Nu ska jag fixa lite annat här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback