Återigen helg..

Fredag igen och helgen är på intågande. Äntligen!
Uppehåll idag också, inte helt fel det. Var nere i Värnamo en runda igår och där regnade det mest hela dagen.

Var hos syrran en runda först igår och åt lite, sen hängde dom med ut till hästarna lite. Dessa hästar som för övrigt är riktigt riktigt pigga nu. Skulle ta ut Lovvan en runda och gå med henne, men vi kom inte så långt förrns jag fick se Gillis böja ner huvudet under tråden och sticka iväg. Så in med Lovvan igen och locka på Gillis istället som stod och käkade gräs i trädgården. Han stod där och såg såå nöjd ut, den lille skethästen. image43

Åkte ut till Smålänningen sen en stund på eftermiddagen. Gick där och kikade lite och tog en fika sen efteråt.
Trevligt! Kom tillbaka hem till Huskvarna lite senare än vad jag tänkt mig och här låg Adam och sov. Får väl se när det blir nästa runda ner dit, var tal om att jag skulle vara lite simlärare till Ellinor också.. image42

Blir en lugn dag/kväll idag troligtsvis.. Pizza ikväll iallafall, enda som är bestämt. Haha.
Nähä, fixa annat nu. Tjipp å Hejj

Kommentarer
Postat av: Noaingeborg

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback