Då rullar det på igen..

Måndag igen och helgen har passerat riktigt fort.
I fredags var det lugnt, hos Adam och gjorde lite fruktsallad. Adam kompis kom förbi en sväng och fixade hans körkortsprogram på datorn.. Satt där och fixade lite med det och jag övade lite på BE-kortet, himla bra det :)
Lugn kväll annars, hände inte så mycket mer.

Vaknade ganska sent i lördags, satt en stund vid datorn och gjorde lite körfrågor igen.. :P
Sen åkte jag iväg till sjöblick. Provred en häst där som jag ska rida nån vecka i sommar när ägaren är borta. Ett fullblod på 12 år är det :) Härligt att rida lite andra hästar nu när mina är hemma i Värnamo på bete..
Åkte tillbaka till Adam sen igen, hade bestämt oss för att göra lite pizza så jag fixade lite deg medans Adam åkte iväg och handlade.. Satt ute på balkongen och åt den sen, gott! Härligt att sitta där på balkongen lite.

Hade inte så mycket att göra sen på kvällen så bestämde oss för att boka lite bio. Fick bli Oceans 13..
Mycket folk på det "nya" filmpalatset men det var bara att stoppa i kortet vi hade bokat med i nån automat så fick man biljetterna där. Smart värre :P
Filmen var helt okej, ganska skoj emellanåt. :) Åkte iväg till Max en runda efteråt, längesen jag var där och åt nu. Har nog förresten inte varit där sen hockeysäsongen slutade och det är ju ett ganska bra tag sedan..

Söndagen fortsatte som tidigare i helgen, lugnt! Passade på att gå ut och gå en runda när det var så härligt väder, gick bort och handlade och gick utmed vätterstranden tillbaka sen. Fixade lite pannkakor och efter det, den obligatoriska söndagsvilan. Haha.

Kort sammanfattning av helgen kan väl bli ungefär såhär: Lugn men härlig! :)
Bara två helger kvar nu, sen är det dags för Falsterbo. Underbart!

När jag skulle åka hem idag på förmiddagen tyckte jag det såg väldigt tomt ut på parkeringen precis utanför huset.
Väldigt tomt! Endast några bilar + min såklart. Däremot var det något som var på varje bils bilruta.. Parkeringsböter. :( Så himla typiskt, missade att det var första måndagen i månaden idag och att det är parkeringsförbud då mellan 9-13.. Tänkte väl inte jag på när jag ställde bilen där i fredags. Suck!
Jaja, det var inte så mycket iallafall..

Hade inte så mycket planerat idag så ringde till syrran innan och frågade om dom kanske ville komma upp idag och hälsa på en runda. Så dom skulle bara äta lite nu först och sen kommer dom uppåt om någon timme eller sådär.. Skoj! Får se vad vi hittar på bara, handla måste jag göra iallafall. :P

Nähä, dags att fixa lite annat nu kanske.. Ajöss!

Kommentarer
Postat av: Lokeagnes

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback