Lista igen..

Hittade en lista på www.aliva.blogg.se

JAG ÄR:
Blyg:
Njae, det kan bero på situationen lite.
Smart: Skulle nog vara en överdrift att kalla mig smart. ;)
Långsam: Njae
Stressad: Inte stressad så jag skyndar mig mycket, men inre stress finns alldeles säkert hos mig
Tålmodig: Det där beror på..
Djup: Innerst inne ja..
Öppen: Beror helt på vad det handlar om..
Ärlig: Ja, älrighet varar längst
Positiv: Till en del saker ja..
Rolig: Brukar inte skratta åt mig själv, så det där får andra avgöra..
Ansvarsfull: För det mesta iallafall

JAG HAR
Svikit en kompis:
Det har säkert hänt ja
Förlorat en bästa vän: Inte så att jag har förlorat, hon finns fortfarande kvar i livet, men vi umgås inte längre.
Sagt att jag älskar en kompis: Nix, tror jag inte..
Sovit med en killkompis: Japp
Sovit med en tjejkompis: Japp, dock inte i samma säng..
Pussat en av samma kön: Möjligtsvis på syskonbarnen, men inte annars..
Slagit en kompis: Brukar inte slåss, isåfall enbart på skoj..
En kompis som vet allt: Kanske inte allt, men det mesta iallafall
Berättat hemligheter: Det har nog hänt ja..

JAG HAR
Blivit sårad:
Ja, det har väl alla någongång..
Haft stadigt förhållande: Jadå..
Krossat någons hjärta: Ja, tyvärr..
Gett någon ditt hjärta: Japp!
"Playat" någon: Njae, tror jag inte..
Sagt att jag älskar någon och menat det: Jadå..
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nix..

FAVORIT:
Låt just nu:
Oj, svårt.. Ingen favorit just nu faktiskt.. 
Pryl: Mobilen, fast jag skulle gärna ha en ny.. :P
Film: Ingen just nu heller..
Bok: Svårt där också..
Lärare i skolan: Oj, minns jag knappt. Men Ulrika gillade jag ju..
Plats: Var som helst, bara någon är med som jag tycker om.. :)
Frukt: Äpple
Dricka: Svårt det där, dricker det mesta..
Ha på mej: Jeans å nån topp

JAG HAR
Opererat mig: Nej, har jag inte
Cyklat omkull: Japp!
Sjungit i duschen: Har säkert hänt nångång, men inte alltför ofta
Hoppat bungyjump: Nix..
Fobi för något: Ormar.. :S
Sett någon dö: Nej, hoppas jag slipper vara med om det också
Varit på begravning: Ja..
Sagt att jag hatar någon: Har jag säkert gjort när jag var liten nån gång.. Om inte annat så har det säkert hänt i stridens hetta på nån hockeymatch till nån domare eller spelare :P

LIVET:
Svart eller vitt: Vitt
Skriva eller tala: Tala
Öl eller cider: Cider
Nagelbitare: Nej
Mobil eller ipod: Mobil..
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: Lösgodis, med choklad.. :)
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Film
Festa eller softa: Softa
Sommar eller vinter: Sommar, helt klart!
Fredag eller lördag: Fredag kväll eller lördag morgon.. :)
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap: Gärna båda två..

Kommentarer
Postat av: Morran

Tjena! Russis från buke. Kul lista! Jag ser att du också använder buke-smileysarna i bloggen! Haha, de är kanonbra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback