Regn, regn och ännu mer regn..

Då var jag på plats här igen. Inte speciellt mycket att göra idag, syrran och Ellinor skulle kommit upp en runda idag egentligen. Men får bli nån dag nästa vecka istället, inte så skoj väder idag..

Stannade i Värnamo ganska länge igår, ibland måste man ju vara lite social med familjen. image42
Åkte ner till stan en runda sen med mamma. Köpte ett par jeans och två tröjor. Behövde verkligen ett par nya jeans så det var bra att jag hittade ett par igår. Perfekt!
Var och hälsade på hästarna också, Lovvan är så härlig. Hur långt bort dom än är i hagen så kan jag ställa mig vid ingången och ropa på dom. Sen hör man ett gnägg och sen kommer hon i full fart. Söt är hon. :)
Gillis har fått en antenn nu, så nu stannar han nog inne i hagen den lille rymmaren. Haha, han kom också i full fart igår. Riktigt tjocka har dom blivit nu. Gillis får nog snart byta namn, till tunnan..

Var inne hos Anna igår och skulle beställa tid till klippning också tänkte jag. Men självklart så skulle hon på 4 veckors semester nu. Första tiden jag kunde få var den 29/8.. Lite väl länge till det, om jag inte har tänkt se ut som ett fågelbo på huvudet. Så nu måste jag försöka kolla på nån annan salong.. Någon som vet nån som klipper bra?

Tänkte jag skulle ut och springa en liten runda nu om en stund så får det bli lite mat sen efter det.. Denna dagen verkar ju ta slut snart den också. :)
Fredag imorgon och helgen står och väntar.. skönt! Inget alls planerat dock, så får väl se lite vad som händer.

Ska väl ta och plocka undan lite här också, sånt som alltid verkar behövas. Har fått iväg lite mejl idag också, så nu är det bara vänta så får vi se vad som händer. :)

Jaha, kollar ut genom fönstret nu. Självklart öser regnet ner nu, så blir väl ingen springtur då. Suck!
Får ta och göra lite träning inne istället. Allitd bättre än inget.

Tjipp å hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback