Regniga dagar..

Jahapp, då sitter jag här igen då..
Slö dag idag som inte kommer någonstans, tiden stannar såna här dagar känns det som.
Har all tvätt från igår att plocka upp och vika ihop, men det har jag ju förstås inte börjat med än.
Borde dessutom snart åka iväg och rida innan regnet börjar ösa ner igen..
Men såna här slöa dagar blir det ingenting gjort, kanske därför också som tiden går så sakta.

Börjar klarna upp lite här nu iallafall, de mörka molnen skingrar sig och de ljusa kommer fram mer och mer.
Kanske blir det inget spöregn ändå?
Vi får väl se, inte så mycket att göra om det kommer ett ösregn iallafall..

Är väl bäst att jag byter om nu och åker bort till stallet och rider en runda så hästen får lite motion, nu när han fick vila igår p.g.a. allt regn som kom. :(
Har ju lite att göra när jag kommer hem sen iallafall, tvätten, få iväg ett mejl, handla och göra nån mat kanske.. :P

Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback