Sådärja..

Skrev om massa regn innan, men se så fel jag fick.
Åkte iväg till stallet sen och red lite i paddocken, arbetade ganska mycket med att öka-minska och det blev ett ganska hårt pass. Skönt! Uppehållsväder hela tiden och varmt..

Riktigt trött sen och trodde inte jag skulle orka med någonting. Men nu har jag iallafall vikt ihop all tvätt, (ja det var hur mycket som helst) sen har jag gjort lite ugnspannkaka också. Precis ätit lite av den, så nu återstår bara att lägga resten i matlådor så Adam kan ha med till jobbet nån dag kanske.
Enda jag inte gjort än är att handla, måste åka ner och göra det sen.. Får se när det blir. :P
Än stänger ju inte Ica iallafall.. ;)

Jaja, lyssna på lite musik nu och slappa lite kanske.
Tjipp å hejj!


Kommentarer
Postat av: Lordrunaway

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback