Värnamo idag..

Sitter här i Åminne nu, hemma och hälsar på en liten stund idag. Var nere en runda på stan med syrran innan och sen hemma hos dom och hjälpte dom bränna ut lite kort från datorn.
Tänkte jag skulle åka och hälsa på hästarna lite innan, men spöregnade när jag åkte hem från stan så jag  hoppade över det lite. Får åka dit sen innan jag åker hem. Tur att dom  har pappa som tittar till dom och skämmer bort dom lite varje dag. :)

Har suttit här vid datorn en liten stund nu. Fixat med lite olika program och kollat på bilder som jag inte trodde fanns kvar här. Tydligen har dom sparats ändå. Konstigt! Jaja, alltid skoj att ha kanske.
Kort från förra sommaren var där, och människor som jag knappt träffat sen dess.
Ganska konstigt det där egentligen, hur man lär känna människor sådär bara och sen tröttnar man eller nåt och ses inte på alls länge. Kanske hörs av lite då och då, men sen rinner det ut i sanden.
Det har väl både sina positiva och negativa sidor det där trots allt. För min del spelar det ingen större roll om jag ska vara ärlig. Dom man vill träffas och snacka lite med, dom snackar man med eller se till att träffas förr eller senare. Visst är det väl så!?

Lite sådär är det ju nästan med hockeyfolket, dom flesta där umgås man bara med under säsong. Åker iväg på resor och snackar och har skoj. Men nu när det är uppehåll så har man ingen aning om vad dom andra gör. Eller jo, klart man fortfarande håller kontakten med en del. Vissa träffar man ju mer än bara på hockeyn men majoriteten ser man ändå bara där. Det är trots allt inget som stör, inget jag längtar efter just nu.. att åka iväg på hockeyresor. Däremot vill jag ha sommar, sol och värme sen får det gärna bli september och HV-vinster igen. Med mig på sittplats. image42

Snart dags för Falsterbo nu också, nästa vecka på fredagen åker vi neråt skåneland. Jag, Adam, Rickard & Malena som ska vara där fredag-söndag. Återstår bara att hoppas på härligt väder så vi inte regnar bort och får klampa runt i lervälling. Har ju dock husvagn, så känns ganska bra trots allt. :)

Klockan börjar ticka iväg här nu och snart kommer nog mamma hem, tänkte jag skulle vara hemma en stund när hon kommer hem. Vara lite social, eller nåt. Kanske hon vill följa med till hästarna sen, eller så kanske vi kan åka ner en runda till stan. Har lite grejer jag tänkt köpa..

Tjipp å hejj!

Slänger in en bild från midsommar som jag satt och knåpade lite med innan. Fanns inte så mycket skoj att göra med den dock. Får se om jag hittar nån bättre sen som jag kan fixa lite med. Ganska skoj med fotoredigering trots allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback