Återgå till vanligheterna imorgon.. :)

Sitter här nu en liten stund innan det är dags att inta sovposition..
Har vart kanonväder här ett par dagar nu.
Har vart i Åminne/Värnamo sen i torsdags.. :P

Jobbade lite extra i torsdags och fredags.. Gick helt okej, var nästan lite skoj. Var ju ett tag sedan jag var där nu och snackade lite skit med alla. ;) Som vanligt var dock inte allt under kontroll, men det är jag ju van vid så det ordnade sig sen. Tur man har vart där innan och vet hur det ska fungera.. Lite irriterande dock när de som ska veta hur det ska vara, inte alls vet. Utan man får övertyga dom om hur det är. :P

Vart en ganska lugn helg i övrigt. Fredags minns jag knappt ens vad jag gjorde, så förmodligen inget vettigt alls :P
I lördags var jag nere på mammas jobb och fixade lite där. Blev ett par timmars jobb, men det var ganska skoj trots allt.
På kvällen bar det av till Skillingaryd och Hjulfesten.. Knappt nåt folk man kände igen.
Blev lite småsnack med lite folk och sådär. Stannade inte så jättelänge, framåt 00 eller nåt så åkte jag å syrran hem. En vända på stan blev det och kollade in folket.

Idag blev det en runda till hästarna.. Var ute i skogen och gick med dom och sen sprang jag en runda med Lovvan på grusvägen.. Kände mig inte alls trött, så tog en sväng med Gillis också. Gick inte direkt sakta, han galopperade som en idiot jämte.. Haha.
Riktigt varmt var det.. bra motion att springa i 35 graders värme. ;)

Grillat lite nu ikväll och snart är det dags att sova igen.
Imorgon blir det hemfärd till Huskvarna igen, ska blir riktigt skönt! :D


"Mina ögonlock är tunga, snart drömmer jag om dig"

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hehe, många tycker brunett och många tycker blond :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback