En sån där igen. :P

Slänger in en liten lista som jag hittade i Carros blogg.. :)

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Inte just precis nu, men annars ja..
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inga vad jag kan minnas.
Vad åt du senast?
Melon
Har du fått någon komplimang idag?
Ja, faktiskt.. :)
Har du varit med i en rättegång?
Nej, men suttit som åskådare..
Är du polare med grannarna?
Njae, inte polare med mina egna grannar direkt.. däremot grannarna här i Åminne.
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska, mm.
Vilka länder har du bott i?
Sverige. Var en kort period i Tyskland förra året och jobbade, men det räknas kanske inte som att jag bodde där :P
Senaste piercingen?
Tungan.. men den är borta nu igen
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Inatt
Gay?
Näe..
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Det har hänt..
Har du något husdjur?
Nix, inget husdjur.. förutom hästarna.
Har du täckt någons hus med toapapper?
Nej, det har jag inte gjort.
Har du varit på stranden?
Ja, har inte alla det?!
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Nej, inte alla..
Hur bra är din syn?
Tillräckligt bra för att slippa linser och glasögon..
Har du varit på ett party?
Ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Njae, inget som lockar direkt.
Har du varit utomlands?
Ja.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
André och Carolas tror jag nog
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Har igen skola att bli avstängd från.. :P
Var är dina syskon just nu?
Vet faktiskt inte, förmodligen hemma hos sig
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Drömde nåt konstigt inatt..
Vem ringde dig senast?
Adam
Vilken tid gick du upp imorse? 
10 tror jag.. Vaknade tidigt, men låg kvar och läste tills dess..
Vad ska du göra i helgen?
Helgen har precis varit. Det enda som återstår i stort sett är att ta hand om hästarna. För det har jag inte gjort..
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Det du.. ;)
När var du riktigt sjuk senast?
Minns jag inte..
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Var nog i Göteborg..
Vad finns i din bakficka?
Inget alls
Har du färglinser?
Nej.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Inte alls mycket..
Vad är det första du gör på morgonen?
Går upp ur sängen ;)
Vad ska du göra efter det här?
Åka till hästarna om en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback