Regn, regn och mera regn..

Regnigt ute idag, trist.
Finns inte så mycket att göra heller, kanske skulle städat lite här men jag pallar inte det just nu.
Fortfarande lite feber och halsen är inte vad den borde. Men det går nog snart över förhoppningsvis.

Midsommar i helgen som var och den tillbringades i Åminne.. Åkte ner på förmiddagen i fredags och var inte hemma igen förrns sent i lördags.. Gamla vanliga folket som var där, förutom Nattis och Geli, typiskt nu när jag och Adam kom ner dit.. Mat, lite sång och så lite dricka förståss. Helt okej iallafall trots allt.

Det är helt sjukt att det redan varit midsommar, att det har gått så oerhört fort. Juli och Augusti kvar nu, sen är det snart höst igen. Jag vet, man borde tänka mer positivt än så. Men hösten för trots allt med sig något positivt, hockeyn! Fick fakturan från HV igår.. inte dom billigaste biljetterna precis. :P
Nästa säsong blir det sittplats för min del, vem trodde det för någon säsong sen. Förmodligen ingen..
Men tänk så tiden kan förändras..

Ringde från nån tidning i Värnamo innan, att dom hört att jag tagit examen och ville göra ett reportage om det. Hur sjutton fick dom tag på mitt nummer då? :S
Kunde ju inte säga nej heller, så på torsdag skulle dom komma och göra det.. Eller ja, dom kommer ju inte hit förståss. :)
Vi skulle ses hos hästarna så dom kunde få några kort med hästarna också..
Börjar ju nästan bli van vid det där nu efter att vart med i både Smålandsbygdens tidning, Jönköpings Posten och TV4.. Så en liten tidning från Värnamo borde ju inte vara så farligt iaf. :P

Passa på att hälsa på hästarna lite på torsdag då också. Lite trist att inte ha dom så nära nu när jag ändå inte har så mycket att göra på dagarna. Men förhoppningsvis blir det väl mer att göra snart och då är det skönt att pappa kan ta hand om dom lite. :)
Blir ev. lite ridning i sommar trots allt. En tjej från ett stall där jag hade Kipra ville ha någon som hjälpte henne med hästen nån vecka, så dom frågade om jag eventuellt kunde göra det. Alltid skoj att rida lite ju!

Nu ska jag nog trots allt göra lite annat..
Lyssna vidare på go musik som passar en sånhär regnig dag..



Kommentarer
Postat av: Erika

Hittade hit via bukefalos, grattis till examen! Börjar själv på samma utbildning i augusti och längtar som tusan! :-)

Postat av: Vemundlilly

Informative website! Thanks!

2008-11-25 @ 10:29:57
URL: http://vemundlilly.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback