Då var det helg igen..

Lördag eftermiddag och jag sitter här och lyssnar på hockeyn. 3:e kvartsfinalen idag mellan BIF-HV.
Hv verkade inte haft en bra första period, men verkar ryckt upp sig lite nu iallfall. Behöver dock göra mer mål, annars är det kört.

>>>

Igår var det ganska lugnt. Var nere i Bratteborg och hjälpte till att löshoppa Saga och en av Johans hästar.
Sen red Johan på Lovvan i ridhuset. Det gick verkligen kanon! Förstår inte riktigt hur fort det har gått egentligen med henne. Helt otroligt!
Jag hoppade upp en liten tur jag också sen, gick lika bra då. Puh! :)
Imorgon ska jag hämta hem henne igen iallfall och sen lär det bli lite pysslande med henne på eftermiddagarna.

Kvällen blev lugn sen, satt och kollade lite på TV och sådär bara..
Haha, Lasse fick va kvar en vecka till i Let´s Dance.. Istället åkte Ebba och Jonathan ut.. :P

>>>

Vart uppe i Bårarp idag och hållt träning. Gjorde en övning där man ska ställa hästen mycket och rida lite cavaletti över några bommar. Det funkade kanonbra och ska bygga vidare på det till nästa gång tänkte jag.

Får se lite vad som händer ikväll, har väl inte planerat så hemskt mycket. Kanske ska ner till Värnamo en runda och träffa Emma lite. Alltid skoj! :)

Jaja, nu ska jag lyssna vidare på hockeyn..
Ajöss!

Kommentarer
Postat av: anna

De gick inget vidare för Hv idag...
tänk om de bara blir två matcher till på måndag och onsdag sen kan de vara färdigt för säsongen!!

Postat av: Emelie

Ja, vi får hoppas på två säkra segrar i rad nu. Även om jag tvivlar på det.. =/
Men.. idag är ju Jämtin med igen! *jihoo*

2007-03-12 @ 06:56:38
URL: http://emsenskriver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback