Tiden springer iväg..


Söndag kväll.. igen!
Denna veckan har gått precis lika fort som dom andra har gjort den senaste tiden. Man hinner ju inte riktigt med, men skönt är det ändå på nåt sätt.. För visst är det så, att när det går fort så är det för att man  har skoj! :)

 

>>>

Helgen då..

I fredags var det hockey i Kinnarps, sista matchen innan slutspelet för HV och motstånd var SAIK. För en gångs skull var jag inte på matchen, var grymt trött och inte alls sugen på hockey. Matchen betydde ju inte så hemskt mycket heller, det brukar ju dock inte hindra mig annars. Men jag var inte alls sugen på hockey en fredagkväll.

Istället blev det lugnt framför TV´n.. "Så ska det låta" och lite Let´s Dance blev det istället..


När hockeyn var slut sen så ringde Danne, dags för pizza.. Åkte ner till nån pizzeria som jag inte minns namnet på nu.. (jo, minnet är bra? men kort)

Efter det så blev det en snabb runda upp till Bose för att hämta present till David.. Han var snäll och brände ut den nya Beck filmen också.. :)

Åkte hem till Adam och kikade på den. Helt okej var den..
Klockan var ju ganska mycket sen, så dags att sova..


>>>

Lördagen började lugnt.. gjorde i stort sett ingenting på hela förmiddagen. Ganska skönt det.

Framåt eftermiddagen var det dags för löshoppning för Lovvan. Adam följde med ner och mamma, pappa och Göran kom dit också..

Kikade på lite andra hästar innan det var dags för min lilla stjärna att hoppa runt lite. :P
Gick faktiskt helt okej, hon hoppade riktigt spänstigt.. Nu ska hon tränas lite mer i galoppen bara så hon kan taxera sig lite bättre själv. :)


>>> 


Väl hemma sen fixade vi lite tacos, gott var det! Kollade lite tv en stund innan det var dags för att fixa iordning sig inför kvällen. Garvaren stod på schemat och  vi åkte neråt vid 21.15 tiden någon gång. Hämtade upp Sandra i Vaggeryd och Bodil i Värnamo..

Svängde in vid Bredasten i Vmo också för att fylla på lite spolarvätska.

Hann inte mer än stanna bilen förrens det blinkade väldigt blått jämte mig. Hade visst kommit lite fort in på parkeringen tyckte polisen. Men dom var snälla så det gick ju perfekt det. ;)

Massa kö innan vi kom in på Garvaren sen, väl inne var det ganska mycket folk och Melody Club spelade. Helt okej där inne, inte mycket folk man kände dock. Men David &co var ju där iallafall. Skoj!

 

Körde hemåt sen när det började närma sig stängningsdags. Blev en lugn tur hem, efter vi släppt av Bodil blev det ganska tyst. Både Adam och Sandra sov. :P
Väl tillbaka i Jönköping sen somnade jag så fort jag la mig ner.. riktigt trött var jag!

 

>>>

Vaknade ganska  sent idag och när jag väl vaknade blev det lite tv-tittande.. Skönt att ta det lite lugnt så.. Åkte neråt Värnamo sen och här är jag nu. Stannar här tills imorgon tänkte jag, är ändå ledig då. :)

 

Har varit seg hela dagen och är riktigt seg nu också. Tänkte sätta mig och titta på TV lite men då lär jag säkert somna direkt. Så jag får väl hitta på nåt annat kanske.. Leta upp lite böcker till examensarbetet kanske..

Hejsvejs.

When you say nothing at all

It´s amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark
Try as I may I can never explain
What I hear when you don´t say a thing

The smile on your face lets me know that you need me
There?s a truth in your eyes saying you?ll never leave me
The touch of your hand says you´ll catch me wherever I fall
You say the best ....when you say nothing at all

All day long I can hear people talking out loud
But when you hold me near, you drown out the crowd (the crowd)
Try as they may they could never define
What´s been said between your heart and mine

The smile on your face lets me know that you need me
There´s a truth in your eyes saying you´ll never leave me
The touch of your hand says you´ll catch me wherever I fall
You say the best................When you say noting at all(carry on end note)

Oh......The smile on your face lets me know that you need me
There´s a truth in your eyes saying you´ll never leave me(pause)
The touch of your hand says you´ll catch me wherever I fall
You say the best (say the best).. when you say nothing at all

(You say thebest when you say nothing at all
You say the best when you say nothing at all..)

That smile on your face
The truth in your eyes The touch of your hand
Let?s me know that you need me..
(You say the best when you say nothing at all
You say the best when you say nothing at all..)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaså minsann...polisen...du som kör så lugnt och fint.

Postat av: Anonym

jag hatar när veckorna tar så lång tid och helgen bara försvinner!

2007-03-04 @ 20:12:30
URL: http://lillasofia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Anna: Japp, lilla farbror blå tyckte jag körde lite för fort på parkeringen och lite för nära bilen framför.. Haha! Lite smått nervös jag blev när dom stoppa mig.. :P

2007-03-04 @ 22:10:12
URL: http://emsenskriver.blogg.se
Postat av: Emelie

Ja, precis.. helgerna bara försvinner ju, känns som att inte helgen hinner börja innan den är slut!

2007-03-04 @ 22:11:40
URL: http://emsenskriver.blogg.se
Postat av: Daniel

du är in bad shape vad gäller uppdatering av bloggen! Just det ja... när ska du upptäckta Justin Timberlakes storhet?. god natt! puss!

2007-03-05 @ 23:31:39
URL: http://danyf.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag vet, jag har blivit dålig på att uppdatera bloggen.. Låg nere lite när den strulade lite och sen har det gått utför. :P Får försöka bättra på det..
Jadu, jag vet inte när jag ska upptäcka den. Kanske du kan bevisa hur bra han är? :)
Gonatt! :)

2007-03-06 @ 00:13:37
URL: http://emsenskriver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback