Underbart!

Måndag och ny vecka - igen!

Vart en lugn och skön dag idag. Helt perfekt faktiskt!
Uppe tidigt och fixade lite med tvätten sen.

Åkte iväg till stallet sen och skulle pyssla med Lovvan lite. Riktigt underbart väder ute också så det var skönt att va ute lite. Borstade henne och fixade lite, sen red jag i paddocken..
Hanna var där och red Marcus också, men det gick verkligen jättebra. Galopperade lite också och hon gick riktigt fint. Härlig galopp har hon. :)

192902-11

Härligt att vara ute i solen lite så mitt på dagen också. Änltigen lite vår! :)
Var längesen jag var i stallet så länge.. Men faktiskt skoj att vara där idag, känns som att det är mycket roligare nu när man kan rida på Lovvan också. Träna lite!

Ikväll har det vart hockey igen. 4:e kvartsfinalen mellan HV-BIF.
En kvartsfinal som blev riktigt spännande dom sista minuterna, onödigt spännande.
Hv ledde med 2-1 och då hittar självklart Rådbjer först en tvåminuterna för tripping.. Åkerman åkte ut.. :(
Bara någon sekund efter hittar samme Rådbjer en tripping igen, Remstam 2-minuter ut..
Rådbjer var väl inte för kass annars under matchen, men sista minuterna var han inte populär.
Likväl som att han tog dom sista utvisningarna kunde han tagit för diving på Sjödin istället.. Han dök ju som en liten fiskmås ner på isen.. :P
"Åren går, åren går, Tommy tappar hår. Åh vad skönt det är att se, Tommy tappar hår"

Jaja, en härlig vinst för HV iallfall. Huvudsaken det!
Jämtin var ju tillbaka idag också. Härligt! Han har verkligen energi den grabben. :)
Vill ge extra plus till Voutilainen också, han kämpade och slet och vann nästan varenda tekning.

Imorgon är det dags för skola igen. För ovanlighetens skull lite pedagogik med Ulla.
Ska nästan bli lite spännande att se vad vi får höra.. Antingen lär det bli värsta påhoppen direkt eller så blir det lugna gatan.. :S

Eftermiddagen hoppas jag vi är lediga. Får se om jag kanske ska rida Lovvan lite igen eller om jag ska ut och gå och springa en runda med henne i skogen kanske. Nåt lär det nog bli iallfall.

Nu är det nog dags att krypa ner under täcket snart så jag orkar med morgondagen.
Man vet ju aldrig hur skolan blir imorgon :P

Natti natt!

"Mina ögonlock är tunga, snart drömmer jag om dig"

Kommentarer
Postat av: becca

vad fin hon är Lovvan =)

2007-03-14 @ 15:53:59
Postat av: Kate Hudson

Very interesting site, beautiful design, thank.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback