Då var det dags för en lista igen

Lista!

Namn: Emelie
Piercingar: Ingen längre
Tatueringar: 1
Längd: 1,67
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Halvblondt och mörkare underhår
Är du kär i någon: Aa

Tänker du på självmord: Näe..
Tycker andra att du är attraktiv: Beror väl på, nån finns det kanske som tycker det, men det lär inte va många :P
Dricker du Cola? Ja.
Använder du droger: Nej.
Röker du: Nej.
Vilket shampoo använder du: Olika.
Vilken parfym använder du: Adidas -Fruity rythm
Vad är du rädd för: Ormar
Gillar du att tvätta: Gillar och gillar, pest och pina är det ju inte iallafall
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja, verkligen

SENASTE...
Film du hyrde: Wallander - Mörkret
Film du köpte: Minns inte.
Låten du lyssnade på: Sommartider - Gyllene Tider
Låten du hade på hjärnan: "Jag ska ta min boll å gå till fotbollsplan..."
Låten du laddade ner: Frida - Dunka mig gul och blå
Personen du ringde: En annons på ett jobb..
Tv program du tittade på: Äntligen Hemma
Personen du tänkte på: Mamma eftersom jag nyss pratade med henne

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden: För/Emot.
Utnyttja någon: Emot.
Självmord: Emot.
Teenage smoking: Emot.
Att använda droger: Emot.
Sex före äktenskap: För.
Köra onykter: Emot.
Förhållanden: För.

FAVORIT...
Mat: Potatisgratäng och fläskfilé
Låt: Lars Winnerbäck, men vet inte vilken speciell låt.. :P

Sak att göra: Svårt det där, finns mycket som är skoj.
Sport: Hockey
Dryck: Pepsi Max
Kläder: Jeans
Film: Wallander
Bil: Min peugout

HAR DU NÅGONSIN...

Gråtit över en pojke: Har säkert hänt, men inte vad jag minns nu
Gråtit över en flicka: Nej.
Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: Njae, tror jag inte
Blivit arresterad: Nej.

ANTAL...
Gånger du varit kär: Har hänt ett par gånger
Gånger ditt hjärta brustit:  
Hjärtan brustit på grund av dig: Har hänt några gånger..
Tjejer du kysst: 0.
Personer från grundskolan du har bra kontakt med: Några stycken
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Har hänt några gånger..
Ärr du har på kroppen: Några

SENASTE...
Bok du läste: Jenny S
Personen du fick mail av: Emma Björk
Personen du fick brev av: Jennie å Daniel
Personen du fick sms av: Johan.W
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var länge sen.
Saken du köpte: Bikini


BLANDAT?
Vad har du gjort idag: Städat lite
Var det kul: Nepp.
Hur tidigt stiger du upp? Beror på hur tidigt jag måste gå upp
Vad ska du göra ikväll: Vet inte faktiskt, troligtsvis slappa
Är du seriös: Beror väl på
Vad är du allergisk mot: Hundar egentligen :P
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray: Ja, det händer ju
Kan du stå på händer: Njae..
Favoritserie:
Håkan Hellström eller The Ark: The Ark.
Bright Eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck helt klart!
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Funkar till viss mat ja
Är du glad nu: Jodå
Var du glad igår: Mjo, jag var inte arg iallafall
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja, flera stycken. Har ju själv jobbat där
Vad dansar du till: Det mesta
Stockholm är: Huvudstaden
Göteborg är: En härlig stad för några dagar
Kan du sjunga: Nej, absolut inte
Mer värt än guld: Ett lyckligt liv
Spaghetti eller makaroner: Makaroner.
Ett land jag helst vill besöka: Australien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback