Då var det över igen..

Redan måndag igen och helgen är över. Fredag, lördag och söndag går helt otroligt fort, tydligen ett tecken på att man har roligt. Men varför måste det ta slut så fort, ibland känns det nästan som att man lever för helgerna och vardagskvällarna. Men tyvärr är det ju såhär det är, veckorna innebär arbete och helgerna desto mer lugn och roliga saker..

Helgen har med andra ord varit bra, fredagen var precis lika lugn som vanligt. Lördagen var det desto mer att göra kändes det som, timmarna gick alldeles för fort. Hockey på eftermiddagen iallafall, roligt! Hv tog emot Brynäs hemma i Kinnarps, sista matchen innan landslagsuppehållet. Första perioden tyckte jag var riktigt sömnig, men andra var lite piggare och framför allt mer HV-mål. :) Matchen slutade iallafall 5-1 til HV och det var ju en skön avslutning inför uppehållet..

Åkte ner till Sandra i Vaggeryd sen på kvällen för lite inflyttningsfest, roligt var det! Härligt folk och bra stämning, synd bara att inte Danne kunde vara med. Åkte till Värnamo sen på natten och stannade där tills igår eftermiddag.
Bytte däck på min bil och tvättade och städade den. Nu ser den lite med duglig ut, förutom att det är värdens fulaste fälgar. :( Måste köpa navkapslar till dom..

Idag var det dags för besök hos Sjukgymnasten, hon kikade lite på min handled och tydligen är jag överrörlig i den. Kan vara det som är lite av problemet också, så nu har jag fått några övningar jag ska göra med handen varje dag som förmodligen ska stärka musklerna lite. Hoppas verkligen det hjälper. Fick tid för röntgen idag också, redan på torsdag. Skönt! Just nu vill jag bara att dom ska hitta felet så jag kan använda handleden normalt igen..

Ska ta och fixa lite mat nu..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du de där rörelserna får du lära mig. Inte för att jag har några direkta problem med handlederna, men jag behöver iaf träna upp dem. Får mellanåt sjukt ont i högerhandled när jag tränar!!!

Ja HV förtar sig inte och vinner komfortabel med 5-1. HRDINA! Allt han gör ser så självklart enkelt ut! JANNE LEKER!

Ja å som jag önskat att jag varit där, verkade ha varit en lugn och väldigt rolig fest :).

Redan bytt däck? Är ingen snö ute än...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback