Envis, envisare, mest envis

Torsdag nu och det börjar gå mot helg.. Skönt!
Fortfarande sjukskriven och handleden verkar inte ge med sig. Men som alla vet, jag är också envis, så jag har bestämt mig för att vinna över den där satans värken.
Varit och hämtat ut ny medicin idag, hoppas på att den hjälper bättre...

Var uppe på A6 en sväng innan också, åt lite god mongolisk(?!?) buffé på Soya. Gott! Kikade runt lite allmänt där också, alltid mysigt nu när det börjar bli lite julstämning och sådär också.
Imorgon är det tänkt att vi ska fixa lite här hemma, städa, tvätta och sätta fram lite adventspynt.
Ska bli mysigt att få det lite fint inför helgen. :)

Var iväg på lite upptåg igår, inget att berätta om än iallafall.. Än så länge bara väntar jag, lång väntan dock. Får reda på nåt först i början på nästa år. Just nu är det bara att hoppas, hålla tummarna och vänta. :)

Lyssnar på hockeyn nu, inget vidare för HV.. 3-1 till Mora och det ser inte nåt vidare bra ut. Vi får se hur det slutar, Hv har ju absolut inte haft det lättast mot Mora på bortaplan..




Kommentarer
Postat av: Tomdiana

Really great site man!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback