Full fart mot helgen

Klockan börjar bli fredag eftermiddag och helgen närmar sig igen. Underbart!
Ikväll blir det en lugn hemmakväll framför TV´n, förmodligen också en pizza eller kebab.

Åker nog ner en runda till Åminne imorgon och hälsar på lite. Tänkte gå en runda på stan för att kolla efter lite julklappar och kika på marknaden lite också. För en gångs skull är jag riktigt tidig med klapparna, har nästan bara min bror och min morbror kvar.. och secret santa också, inte att förglömma. :)

På måndag ska jag jobba igen, skönt att komma igång lite. Vet dock inte om arbetet är det roligaste, skratta inte nu.. :P Men jag ska sätta upp julgransbelysning.. Haha! Ska åka ner till Grolls sen och hämta ut en jacka, ganska  säker på att jag kommer frysa häcken av mig. Men skönare att jobba lite än att gå hemma och skrota iallafall.
Hoppas nu bara det är ett arbete min stackars handled pallar med. Återstår att  se.

Löshoppning för Lasse på söndag också, trevligt! Ska bli intressant att se om Lovvan ändrat sig något nu när hon har lite mer muskler och sådär. Hon har ju inte löshoppat sen maj när 3-års testet var.

Nu ska jag ta och betala in lite räkningar, sen blir det en påhälsning hos hästen och sen har jag ett paket att hämta ut efter klocka 15. Najs! Synd bara att inget är till mig, bara en massa julklappar. Hoppas det är bra grejer så alla blir nöjda och glada.

Ha en fortsatt bra fredagkväll, det ska jag ha ;)


Kommentarer
Postat av: Daniel

förlåt om jag var lite sur igår... skämdes som fan att jag glömde att hälsa tillbaka till adam :(. Hälsa han nu istället :) så får ni ha en underbar helg, det ska jag försöka mig på att ha! GBG HERE I COME!

Postat av: Daniel

Du, HV äger ALLTID Frölunda, oavsett. Men jag ska göra mitt för att få HV äga upp dem fullständigt på isen oxå. Ett skållande hett "HATA HATA HATA GÖTEBORG" under hela nationalsången är min önskan imon, snacka om att få gratis publiciering i tidningarna dagen efter eller :D. "HV-fansen skämde ut sig i Scandinavium" ahhh njuter bara jag läser rubriken :).

2007-11-23 @ 17:11:24
URL: http://danyf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback