Idol fredag

Adam fick välja rubrik idag, märks det att han inte är någon van bloggare?
Men ja, på sätt och vis var det kanske en bra rubrik trots allt. Har faktiskt kikat lite på idol idag, och ätit en god kebabtallrik innan det. Riktigt gott!
Härligt med såna här lugna kvällar i soffan med någon man tycker om. :)

Imorgon blir det desto mer att göra. Ska städa och putsa fönster, får dock se hur mycket jag kan göra. Handleden är inte riktigt som den borde igen. Suck! Nu tror läkaren att det kanske kan vara en liten spricka i den och det är ju lite av vad jag sagt innan. För någon inflammation tror jag faktiskt inte det är längre..

Eftermiddagen imorgon ska iallafall ägnas åt hockey, Hv tar emot Brynäs i Kinnarps och ska bli kul att vara där igen nu när jag missade sista hemmamatchen..
Framåt kvällen sen bär det av mot Vaggeryd och hem till Sandra som ska ha inflyttningsfest, lär nog bli ett riktigt kul partaj där. Lutar åt en bra helg återigen, visst är det underbart. :)


Kommentarer
Postat av: Sanderlily

Great site, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback