Ingen "Foppa" i landslaget..

Återigen en blåsig höstdag, ska tydligen bli minusgrader och snö inatt eller imorgon också. Huu!
Var på jobbet en sväng idag och lämnade sjukintyget och sådär, verkar inte som att det blir något med jobbet som Björn pratade om. Vi får väl se om han hör av sig senare idag kanske..

Var iväg och handlade en sväng sen också, skulle egentligen bara handlat något till middag. Men som vanligt så blev det lite mer, jag handlar alltid massa onödiga saker också. Köpte 2 liter glass idag, fast egentligen var det ett bra köp, bara 5 kr. :) Visst är det billigt!?

Senare i eftermiddag har jag tänkt åka upp till Kinnarps och kolla lite på träningen, var ju aldrig där igår. Synd faktiskt, har ju blivit en del snack om den träningen då Foppa fick kliva av isen med skador, igen! Förlåt mig, men jag kan inte förstå hans tankesätt riktigt längre. Hur mycket skador har han inte haft och varför kan han aldrig bara inse att det är dags att sluta spela hockey nu.. Han har gjort mycket för hockeyn i Sverige, det säger jag inte emot. Men nu, han spelar inte lika bra längre.. Snälla Peter "Foppa" Forsberg, lägg skridskorna på hyllan nu.

Både Davidsson och Thörnberg tackade ju nej till landslaget på grund av skador, synd. Istället spelar Ledin. :)
Det unnar jag honom verkligen, han är riktigt bra Ledin. Tänk så underbart att han kom till HV och äntligen har fått börja göra nåt mer han är bra på, nämligen spela hockey. Inte bara åka runt och vara jobbig för motståndarna..
Nu är han jobbig för motståndarna på fler än ett sätt.. han tacklas, men... han gör mål också. :)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Mr Cheng eller om det heter Mrs Cheng, minns inte vilket. Billigt och MINST lika gott som Uncle Bens. Jag bränner mina fingrar varenda jävla gång!!!

Postat av: Anna

Ja, visst var det för att få lite uppmärksamhet som jag skrev om pengarna. Men hitills har ingen frågat vad jag ska ha pengarna till - bara dragit sin egen slutsats. Och jag går hemma hela dagarna, "hemmafru", men jag har ju naturligtvis en inkomst också.. Men det är en sak bland många som jag valt att utesluta i bloggen.

Kul att du gillar bloggen.. Klart jag fortsätter skriva, jag är inte den som är den ;)
Ha det bra!

2007-11-06 @ 18:46:53
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: evelina

oo så du vet vem vicki är? har du gått på tenhult?

2007-11-06 @ 22:11:14
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: evelina

aaa ok =) jo ann vet jag ju med vem det är! en kompis till mig som dog för 2 år sen red typ in middan =)
nej jag har bara gått i värnamo =) men var vickis hästskötare i många år!
Vad gör du i vmo?

kram

2007-11-07 @ 10:31:28
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: evelina

japp, marie =)
jag började rida hos vicki när jag var 12 år och framåt! Växte upp i vmo =)

rider du nåt nu?

kram

2007-11-07 @ 11:09:58
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: evelina

ja jag har bott i vmo från jag var 11 och fram tills jag tog studenten!

kul med egen häst =)

jag jobbar som personlig assistent just nu.

kram

2007-11-07 @ 11:40:23
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback