Middagstips?

Nu börjar klockan ticka iväg igen, inte helt ovanligt.
Ska snart åka en sväng till stallet, hälsa på Lovvan lite. Alltid skönt att komma ut och få lite frisk luft, även om det inte är härligt väder ute direkt..
Hem sen och försöka fixa middag, någon som har förslag på något snabbt och gott? Min fantasi har tagit slut just för tillfället och mat är ju trots allt ganska nödvändigt..

Har förresten också fått för mig att jag kanske ska sälja bilen nu iallafall, eller kanske byta in den..
Men jag funderar och funderar, men verkar inte bli klokare av det.. Så i eftermiddag blir det kanske en tripp till bilfirmorna här i Jönköping..

Dags att fara iväg nu..

Kommentarer
Postat av: evelina

aa ok, syrran gick omvårdnad. du kanske vet vem hon är?

Postat av: Junitjej

Snygg blogg du har!

2007-11-07 @ 12:19:27
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback