Slöa dagar

Fortfarande sjukskriven och det känns inget vidare. Inte fått något svar från röntgen än heller, men antar att det är för att det inte visade något där. Det börjar bli lite jobbigt nu att inte veta vad felet är.. Äter fler tabletter nu, men känns inte riktigt som att dom hjälper, istället blir jag trött som en gnu (är dom trötta!?). Jaja, någon gång blir det väl bättre förhoppningsvis.

Var och klippte mig i tisdags också, alltid något positivt i tillvaron. Blev ungefär som sist när jag klippte, lite kortare lugg och mer "busigt" kanske.. :)

  


Annars flyter livet på, dagarna kommer och går ungefär.. Det enda som kanske inte riktigt flyter på så bra är väl Lovvan. Får inte rida nu på grund av handen och jag antar att min lilla pärla kommer bli ganska pigg om ett tag nu när hon bara går i hagen och boxen och skrotar runt. Vi får väl se.. 

Hockey ikväll, äntligen! Dock är det bortamatch mot Timrå så eventuellt blir det en match att titta på från soffan.. :)
Min teori om att HV inte är riktigt bra efter uppehåll hoppas jag spricker idag. Vinst vore toppen! :)
Davidsson och Pelle G tillbaka i laget igen, härligt!  

Snart dags för att trycka i mig lite mat, sånt som behövs..
Ajöss!

Kommentarer
Postat av: Alexanderalida

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback