Surt sa räven..

Var visst ett par dagar sen jag uppdaterade här nu, så det är väl dags igen.
Hade jättemycket att skriva om i helgen, men jag har väl antagligen minne som en guldfisk för jag tror inte jag minns något av det..

Var och löshoppade Lovvan för Lasse i söndags. Riktigt skoj, skönt att han bor precis nedanför stallet, inte så långt att åka då. :)
Återigen pratade han om fölmönstringen, att hon stod till salu då och han ville köpa men jag vägrade sälja. Undra om han någon gång kommer glömma det egentligen.. Han sa också att hon blir bättre och bättre för varje gång och att hon hade blivit mycket mer häst sedan 3-års testet. Skönt att höra! han tyckte också vi skulle försöka kvala in till 4-års championatet nästa år. Känns lite avlägset just nu, men självklart skulle det vara kanonskoj!

Jobbade igår och var ute hela dagen i snöovädret som har varit här.. Eller ja, däruppe på Axamo blåste det  som sjutton iallafall. Skyliften svajade ganska kraftigt när blåsten tog tag i den, jag upptäckte att jag nog inte är så höjdrädd iallafall, körde upp den över trädtopparna och tyckte bara det var skoj.
Riktigt kallt var det, men det gick bra ändå. Satte upp X antal ljusslingor i träden. :)

Värre var det igår kväll och inatt. Handleden har värkt som tusan och även värken i benet och foten var tillbaka. Proppade i mig alvedon och A. tog fram vetekudden, så har värmt mig på den inatt för att dämpa värken lite. Meningen var ju att jag skulle jobba idag igen, men jag kan inte för värken har inte släppt än.
Det är så jäkla jobbigt, jag hatar den här värken mer och mer för varje dag..

Nu ska jag värma vetekudden igen och försöka dämpa min fiende igen..
Ajöss!


Kommentarer
Postat av: Anna

verkligen kul att Lassa gillar Lovvan ju! Kvala in klart du ska göra....jag finns till hand som hästskötare :)

Postat av: Sandra

Gumman! Lider me dig, har du ont överallt? Ql att d går bra me Lovvan iaf!! Kram o krya på dig =)!

2007-11-28 @ 02:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback