Ännu en månad.

Tänk vad veckorna springer iväg och framförallt helgerna. Ibland känns det nästan som att helgerna är slut innan dom ens har börjat, men jag tror det är ett ganska bra tecken egentligen. Tyder ju på att man har skoj iallafall.

I fredags var det jobb först några timmar ute på Anza i Bankeryd, sen hade jag tid på vårdcentralen för att kolla upp min handled som börjat krångla igen. Läkaren tror det är inflammation igen. *suck* Men tog prover och sådär för att se så det inte är något annat också som gör att det blir såhär allt som oftast.
Nu är jag sjukskriven denna veckan ut och sen ska jag gå på sjukgymnastik och sådär. Äta några läskiga tabletter (inflammationshämmande) och ha skydd på handleden. Så hoppas jag det ska bli bättre snart. Pallar inte med det mer!

Lördagen var ganska innehållsrik. Åkte till Eksjö och Ränneslättsloppet och skulle kolla när brossan körde där. Gick väl sådär för honom, tydligen ganska bra placering men han  blev påkörd två gånger så första gången slog han sig lite och andra gången rök kopplingen på crossen..
Stressade därifrån lite för att se hockeyn. Äntligen match mellan HV och FBK.
Ledin mot Kåberg ungefär.. :)
Matchen slutade 3-0 med en härlig vinst för HV. Ledin var riktigt het och det blev en bra match till slut.

I söndags tog vi med oss Adams mamma och mormor ner till Åminne för att gå på julmarknaden lite. Var först en sväng hemma hos mamma och pappa och fikade lite. Faktiskt härlig stämning på Bruket och mycket mysiga grejer att se på (och köpa). Jag sparade dock på pengarna och köpte bara lite bröd och goda "chokladbollar".

Åkte ut till Lovvan sen en sväng på kvällen och red lite. Lite mörkt var det, men höll oss till banan så det funkade bra ändå. Hon jobbar på riktigt bra och snart är det dags att börja träna. :)
Lite svårt det där också när allt går så bra, vet inte riktigt vad jag ska träna på när allt flyter på så bra. Vill inte pressa för hårt heller. :)

Returmöte idag för HV mot FBK, denna gången borta. Ska nog åka ut till Lekeryd och se matchen tror jag. Vi får se om vi hinner, ska hinna med tvätten också. "Vem fan är Emil Kåberg, vem fan är Emil Kåberg? För vi har Per Ledin, för vi  har Per Ledin :D

Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback