Bara att besvara.

Efter att ha svarat på dessa frågor på både Carros blogg och Dannes så lägger jag in dom här också så ni läsare (om det är några kvar efter att jag inte skrivit på länge) kan svara på dom också.

1. Känner vi varandra?
2. Har vi haft sex/strulat?
3. Dricker jag alkohol/röker?
4. Är jag smart?
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
6. Skriv en mening där mitt namn är med.
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
8. Har vi samma humor?
9. Skulle du våga dela säng med mig?
10. Vad är jag bra på?
11. Vilket yrke skulle passa mig?
12. Vad tror du andra tycker om mej?
13. Är jag självisk?
14. Hur luktar jag?
15. Har jag gjort något bra för dig?
16. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
17. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
18. Är jag snygg?
19. Hur mycket tycker du om mej?
20. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?

Kommentarer
Postat av: Daniel

1. Känner vi varandra? JAAAA!!!
2. Har vi haft sex/strulat? NEJ!
3. Dricker jag alkohol/röker? Dricker gör du, full blir du. Röker gör du inte!
4. Är jag smart? Oftast, men inte alltid :)
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år? Tror inte jag är redo att bo ihop med någon överhuvudtaget.
6. Skriv en mening där mitt namn är med. Emelie är underbar!
7. Tycker du att jag har bra musiksmak? Nja, klart skippar vi Winnerbäck så är den inte så tokig.
8. Har vi samma humor? haha, ja det måste vi ha annars skulle vi inte skratta så mkt.
9. Skulle du våga dela säng med mig? Ja, jag är inte rädd av mig :)
10. Vad är jag bra på? Prata och lyssna om man vill prata!
11. Vilket yrke skulle passa mig? Ungdomsledare eller varför inte supportervakt :).
12. Vad tror du andra tycker om mej? En snäll och utåtriktad person.
13. Är jag självisk? Absolut inte!
14. Hur luktar jag? Ja du, får nog ta mig en närmare check nån gång ;).
15. Har jag gjort något bra för dig? En hel massa!
16. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta? -
17. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs? Du var pratglad och pratade på som aldrig förr.
18. Är jag snygg? Ja det är du.
19. Hur mycket tycker du om mej? Mega massa
20. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt? DONE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback