Första dagen på en ny vecka

Måndag igen och vecka 42 står det i almanackan..
Hade inget uppdrag idag från Manpower mer än att åka dit och snacka med Linda lite. Åkte dit så jag var där lite innan 11 och tjötade lite med henne. När vi var klara såg jag att jag hade missade samtal på mobilen, lite typiskt bara att det var från skyddat nummer. Men Linda gick för att hämta Björn som är min PA och när han kom så sa han att det var han som ringt. Han hade ett uppdrag till mig idag. Så det blev lite bråttom för mig, hem och byta om och sen slänga mig i bilen för att åka till Mullsjö. Jag och en till från Manpower skulle sortera några saker det var fel på. Gjorde 4 pallar från 12-16 och sen var  vi klara. :) Så det var ganska smidigt.
Ska eventuellt dit imorgon igen, återstår att se.

Var bara i stallet en sväng nu på kvällen och fixade Lovvans grejer, sen har det blivit lite tv-tittande.
Annars har jag väl inte så mycket mer att säga egentligen.. Tråkigt inlägg detta, men nu måste jag komma igång med bloggandet lite. Har saknat det nu när jag inte hunnit, men ska försöka hinna med det mer nu. :)

Goodnight
Now it's time to say goodnight
Goodnight, sleep tight
Now the sun turns out his light
Goodnight, sleep tight
Dream sweet dreams for me
Dream sweet dreams for you.

Close your eyes and I'll close mine
Goodnight, sleep tight
Now the moon begins to shine
Goodnight, sleep tight
Dream sweet dreams for me
Dream sweet dreams for you.

Close your eyes and I'll close mine
Goodnight, sleep tight
Now the sun turns out his light
Goodnight, sleep tight
Dream sweet dreams for me
Dream sweet dreams for you.

Goodnight, goodnight everybody
Everybody everywhere
Good night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback