Jobb igen ikväll/inatt då..

Ja, då var det snart dags igen. Jobb ute på Kongsberg, stå vid maskinen och greja med bitar till växellådor.
Helt okej jobb, men jag gillar verkligen inte att jobba på kvällen. Man träffar ju inte en människa man känner på hela dygnet. :( Alla vet väl hur pratglad jag är och nu säger jag knappt ett ord till någon på hela dagarna/kvällarna/nätterna.
Dessutom, efter att jobbat igår har jag ont i handen igen. Ringde till vårdcentralen idag, men läkaren var inte där.
Dom tyckte jag skulle vila handen och sen skulle läkaren ringa mig imorgon så får vi se hur det blir då.
Ringde jobbet, men dom hade ingen annan som kunde jobba ikväll/natt så jag får åka ut ändå. Bara hoppas det funkar nu då med handen. Ska väl inte klaga alltförmycket egentligen, men ont gör det iallafall..

Dags att åka nu snart.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Emma Journalen

Har förklarat analytics i ett inlägg nu :)

Postat av: Daniel

här var det mkt aktivitet.

2007-11-02 @ 15:47:54
URL: http://danyf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback