Innehållsrik dag

Ja, det är nog det minsta man kan säga.
Medans jag satt hemma och väntade på att åka iväg på jobbintervju idag så hittade jag ytterligare ett jobb att söka.
Skickade ansökan lite snabbt innan jag åkte iväg på intervjun jag skulle på.

Intervjun gick jättebra. Första personen jag träffade på var Micke, som jag jobbat med lite på Cellit.
Sen blev det lite frågor och lite information om jobbet. Satt där och snackade ganska länge.
Bestämde att han skulle höra av sig i slutet på veckan om när utbildningen startar så jag kan börja ungefär.

På väg hem ringde telefonen.. Björn på manpower som pratade lite om att jag skickat ansökan till dom och jodå det hade jag ju gjort, för ca. 2 timmar sen. Jag fick åka direkt dit på intervju också. Spännande! Intervjun där gick bra och det handlade om lokalvårdare åt HSB. Först och främst två veckor, men eventuellt längre om allt fungerar bra. Annars blir det andra uppdrag för manpower, han hade lite förslag om receptionist och kundtjänstmedarbetare. Men vi får se, kan ju lika gärna hamna på industri.
Jag är glad att jag har jobb iallafall, med fast inkomst. :) Säkert inte det bästa jobb man kan ha, men jag är nöjd ändå. Lokalvård är ju nåt jag kan åtminstone efter att ha jobbat med det i flera år.

Imorgon blir det alltså nytt jobb igen för mig. Min teori om jobbsökande stämde iallafall, sommaren var riktigt trög att hitta nåt på. Men nu har jag helt plötsligt blivit erbjuden 3 olika inom loppet av en månad. Skönt!

Nu ska jag nog ta och förflytta mig till sängen istället och sova lite innan det snart det är dags för att vakna igen..
Natti!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jobbar du för mkt för att hinna blogga eller?

2007-10-14 @ 17:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback