Småsnack..

Jahapp, lördag idag och meningen var egentligen att Isabelle skulle kommit hit idag och sova över till imorgon. Men hon ringde idag på morgonen och berättade att hon var sjuk. Stackaren! Så nu får vi skjuta på det till en annan helg, inte världens lättaste sak att förstå för en 3-åring..

Får se vad som händer idag istället, kanske blir en tur till Huskvarna och plocka ihop lite saker i lägenheten istället. Det är ju sådant som behövs iallafall..
Vaknade med världens migrän idag som inte alls ville gå över. *suck* La en kudde över huvudet och försökte somna om, men det var inte så lätt. Gick upp och klädde på mig istället och tänkte att det kanske blev bättre av att vara uppe. Men det var raka motsatsen, så knaprade i mig en alvedon istället och förflyttade mig till soffan istället.
Piggnade till igen för en liten stund sen och nu är migränen så gott som borta, bara lite dov huvudvärk kvar.

Blåser som bara den ute, låter som värsta orkanen. Någon orkan är det ju såklart inte, men ett rejält blåsväder iallafall. Funderade på om jag skulle rida Lovvan lite idag, men det får jag nog hoppa över. Dumt att ge sig ut i denna blåsten när hon vilade igår och hon säkerligen är ganska pigg.

Nähä, ska väl fixa lite annat nu.
Ajöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback