Testresultat då..

Provade på lite tester nyss för att stilla min rastlöshet.. http://www.tara.se/tester/
Resultaten då..


Första testet handlade om hur mycket perfektionist man är, svaret blev följande:
Du tar saker med ett lugn som de flesta beundrar. Det är ju ingen idé att stressa upp sig över småsaker, resonerar du. Vad gör det om hundra år om inte allt blir perfekt? Men när det verkligen gäller har du förmågan att koncentrera dig på det viktigaste och gör det riktigt bra. Du vet vilka dina styrkor och svagheter är och är stolt för den du är. Du är bra för att du är du - och du är unik precis som alla andra.


Andra testet handlade om hur snäll man är och då blev resultatet:
 Vill du bli MIN vän? 

Grattis! Du lyckas ofta omsätta din vilja att göra rätt i goda handlingar!


Andra handlade om hur mycket discokvinna man är och där blev det såhär:
Det finns hopp för alla, även för dig. Köp några discoskivor och en silverperuk så ordnar sig nog livet för dig också.


Sen handlade det om hur ens förhållande är. Blev ju bra det också..

Det är bara att gratulera! 

Ni har ett starkt och välmående förhållande.


Nåt annat test som jag gjorde var hur mindful jag är.. Det verkade dock inte vara så bra. :P

Grubbla lite mindre... 

...skulle nog inte skada! Du är bra på att känna igen din egen vardagsstress och vet vad det är du oroar dig för. Men varför inte leva fullt ut? Lita på ditt eget omdöme och slå bort de destruktiva tankarna. Sluta döma din omgivning men främst dig själv. Börja träna din uppmärksamhet mer i vardagen och kom i gång med enkla övningar som att plocka upp en sten och meditera kring den. Fokusera på hur den känns att hålla i handen, vilken färg och form den har.


Det var alla tester jag orkade med nu.. Inga speciellt roliga egentligen. Men är man rastlös så är man.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback