Tolkning av händerna..

Fredag idag och jag slutade tidigt på jobbet. Skönt, det behövdes.
Snackade med Sebastian idag om hur jag ska  göra, får se lite nästa vecka hur det blir..

I ett av forumen på
http://www.bukefalos.com/ finns det en tjej som kan göra spådomar med hjälp av att se kort på folks händer. Provade på detta idag för att se om något av det hon sa om mig stämde.
Blev nästan lite kall när jag fick svaret, visst är det lite såhär jag är?!

"Du är diplomatisk och rättvis med talets gåva. Du verkar vara energisk under ytan, så det gäller bara att väcka den björn som sover. Du är kreativ och praktisk åt det konstnärliga hållet. Du är känslig för yttre påverkan och lite rastlös och impulsiv. Du är även känslosam, med passion och trohet, men du tycks förlora dig i molnen lätt och har svårt att skilja på verklighet och fiktion.
Du är anpassningsbar, karismatisk, amibitiös, målintriktad. Du sprider glädje, är lättsam men tycks inte vara fullständigt lycklig just för stunden."

Nu ska jag slappa lite innan det förmodligen är dags att åka iväg och handla lite.
Tjipp å hejj!


Kommentarer
Postat av: Daniel

hihi rätt likt ja, men du får fan bevisa den där konstnärliga biten. Den har då jag inte sett än ;).
En liten sak bara. När du länkar, välja att den ska öppnas i nytt fönster... please. Vill inte att din blogg ska "stängas" och ersättas med nåt annat jippo.
sköt om dig å hälsa "sambon".

Postat av: Christianlinea

I like your website alot...its lots of fun...

2008-12-19 @ 17:49:34
URL: http://christianlinea.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback