Besviken, irriterad och allmänt ur funktion..

Ur funktion, det är precis det jag är just nu tror jag.. Dock är jag inte den enda som är det idag, mer än halva ståplats och mer än halva sittplats verkade vara ur funktion idag.. som om det vore omgång 20 eller nåt i den vanliga serielunken. Snälla ni, det är final.. Har ni hört det ordet förr? FINAL
I en final ska det vara sång från läktare och publik, det ska vara skrik och ståhej.. Folk ska älska. Folk ska hata.
Idag tror jag varken man älskade eller hatade..!

Förlust nummer två idag iallafall, inget som går att göra något åt nu i efterhand.. Men ändå känns det grymt jobbigt!
Så har vi alla dessa så kallade experter också.. om dom nångång kunde lära sig att tänka efter före så hade det kanske varit lite intressant läsning från dom också.
Det första (och sista) jag läste nu var på
expressen där det stod nåt om hur dålig Kenta Johanssson undanflykt var.. Något om att han tyckte HV måste ta vara på målchanserna bättre och "experterna" säger då att HV faktiskt bara hade en målchans!?1?
Enligt mig hade HV iallafall fler målchanser än 1... En målchans och ett mål är iofs inte heller illa pinkat, om man ska tänka så. Då borde ju Stanas räddningsprocent ligga på 0 då??!!
Dessa experter gör mig galen!

Ny match på fredag, då jäklar!
Någon som har biljett att sälja förresten, har letat som en idiot men tänker dock inte betala 800 spänn för en sittplats i chokladfabriken. Vill hellre stå med HV klacken, kanske kan bli lite  drag på fredag.
Hoppet är det sista som överger människan!

Nu ska jag försöka få lite sömn innan jobbet imorgon, så jag kommer på bättre humör dit.
Lär väl drömma en hel del mardrömmar om hur jag skjuter mål på Stana och tacklar ner Weinhandel och Mårtensson..

Natti!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Mårtensson är en jävla kärring har jag upptäckt. Och han är ju prisad som en jävla hockeyfrälsare av ta mig fan alla, inte minst domarna som låter allt han gör passera. Skriver som en annan "känd" bloggar skrev. Mårtensson är Sveriges nya Foppa, dvs. att han kan göra vad som utan att bli utvisad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback