Dags igen?

Nu var det längesen jag plitade ner några rader här.. Har varken haft tid, ork eller lust.
Kollade in statistiken idag och konstigt nog så håller sig besökarantalet ganska levande trots allt.

En hel del har väl hänt sen sist, men jag orkar inte skriva allt här. Har varit ett par bra veckor iallafall, kanske lite blandad kompott.. Med skadad häst och så vidare..

HV är iallafall i FINAL.. Det kommer bli ett hett E4 derby mellan 1:an HV och 2:an LHC.
Bara hålla allt som går för att HV ska fixa det..

En ledig helg har jag framför mig, och det ska bli skönt. Ska ner till Värnamo en runda på söndag är det tänkt.. Får se vad som händer annars, inget speciellt planerat,. :)

Återkommer kanske en annan dag, tjipp å haj


Kommentarer
Postat av: Oddmari

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback