Utmanad

Jag har varit borta från bloggen ett tag, har haft så mycket annat för mig. Men när kikade in i bloggvärlden idag igen märkte jag att jag blivit utmanad av Daniel, så härmed antar jag utmaningen..

Klädbutik: Oj, det är så olika. MQ eller Trend House
Inredningsbutik: Gillar grejerna på hämta.
Godis: Allt från surt till choklad
Stad: Jönköping/Värnamo
Dryck: Pepsi Max.
Musik: Lars Winnerbäck
Tv-serie: Följer inga serier
Film: Wallander, Beck eller nån komedi
Träning: Simning, Ridning..
Bakverk: Hallonchokladdröm ;)
Kaffe: Kommer jag aldrig lära mig dricka..

Jag i min tur utmanar: Ida.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hello.

Satt och läste en kompis blogg och kom på något sätt in på din. Hoppas du inte blir rädd nu och tror jag är helt galen, din gamla klasskompis från gymnasiet och "städet" om du minns mig. Hehe.



2008-08-29 @ 10:53:54
Postat av: Emelie

Nämen är det Anna.F. :)

Åh, skoj.. Hur är det med dig nuförtiden då?

Var ju nåt år sen vi hördes om man säger så..

Har du nån mejl eller nåt så vi kan höras lite mer? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback